stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۶ تیر , ۱۴۰۳ Saturday, 6 July , 2024
  • کد خبر : 407010
  • 18 آذر 1400 - 21:00
0

مهدی تارتار: از آمدن به مسجد سلیمان خیلی خوشحال هستم

مهدی تارتار: از آمدن به مسجد سلیمان خیلی خوشحال هستم
اصفهان_ سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن گفت:مهدی تارتار در نشست خبری قبل از مصاف با نفت مسجد سلیمان ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدای سلامت اظهار داشت: از آمدن به مسجد سلیمان خیلی خوشحال هستم و از بودن در اینجا خرسندم.
قلم | qalamna.ir :

مهدی تارتار در نشست خبری قبل از مصاف با نفت مسجد سلیمان ضمن زنده نگه داشتن یاد شهدای سلامت اظهار داشت: از آمدن به مسجد سلیمان خیلی خوشحال هستم و از بودن در اینجا خرسندم.

وی افزود: مسجد سلیمان اگر چه از لحاظ ظاهری شاید زیبایی و امکانات آن چنانی نداشته باشد و اما مردمان با معرفتی دارد، ما همراه با هواداران پرشور نفت مسجد سلیمان خاطرات پرشکوهی داریم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن ادامه داد: از این بابت خوشحالم که اینجا بودم، وقتی در حال آمدن به این محل بودن خاطراتم زنده شد و آرزو می‌کنم که این مردم با معرفت و پاکی دغدغه مالی نداشته باشند.

وی اضافه کرد: امیدواریم به زودی روزهای مسجد سلیمان را ببینیم حق مردم مسجد سلیمان این امکانات نیست و امیدوارم شرایط مساعد شود.

تارتار در خصوص مصاف با نفت مسجد سلیمان تصریح کرد: نتایج بازی‌های این فصل مشخص است که هیچ بازی راحت تلقی نمی‌شود، زیرا بازیکن‌های خلاق از لیگ ترانسفر شده‌اند.

وی تاکید کرد: با ترانسفر شدن بازیکنان خلاق، خلاقیت از لیگ رفته و بازی‌ها بیشتر جنبه تاکتیکی دارد، با توجه به آنالیز ما نفت مسجد سلیمان تیم جنگنده و جوانی است‌.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن تاکید کرد: با وجود اینکه تیم نفت مسجد سلیمان دیر بسته شد اما با توجه به تجربه کمالوند تیم بسیار خوبی هستند که هفته به هفته نیز بهتر می‌شوند.

وی ابراز داشت: با احترام به تیم مسجد سلیمان با توجه به نتایج هفته‌های گذشته محکوم به برد مقابل این تیم هستیم.

هشتگ: ,
  • منبع : سروش شهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.