stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 407830
  • 23 آذر 1400 - 20:57
4

تجلیل شهردار مشهد از نایب قهرمان مسابقات کشتی ارتش های جهان

تجلیل شهردار مشهد از نایب قهرمان مسابقات کشتی ارتش های جهان
خراسان رضوی- شهردار مشهد با حضور در منزل «احمد محمدنژاد جوان» کشتی گیر نوجوان مشهدی که چندی پیش رتبه دوم مسابقات کشتی ارتش های جهان و رتبه سوم مسابقات کشتی امیدهای جهان را به دست آورده است، از وی تجلیل کرد.
قلم | qalamna.ir :

سید عبدالله ارجائی در این دیدار با تبریک این موفقیت به جامعه کشتی استان و خانوادهاین قهرمان استان گفت: افتخار آفرینی این نوجوان با انگیزه می تواند الگوی نوجوانان و جوانان شهرامام رضا (ع) باشد.

وی افزود: بر اساس مصوبه کمیسیون ویژه ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مبنی بر تجلیل از افتخارآفرینان و پیشکسوتان ورزش، امروز در خدمت نوجوان افتخار آفرین کشتی کشور هستیم و به او افتخار می کنیم.

ارجائی خاطرنشان کرد: خراسان رضوی مهد ورزش است و استعدادهای بسیار خوبی در رشته های مختلف به ویژه در مشهد امام رضا (ع) وجود دارد که می توان این استعدادها را شکوفا کرده و ورزش مشهد و خراسان را مانند گذشته در سطح کشور تاثیر گذار کرد.

وی تاکید کرد: قطعا از این سرمایه های بزرگ که می توانند پرچم کشورمان را در میادین جهانی برافراشته کنند، حمایت خواهیم کرد.

رئیس کمیسیون ورزش و جوانان شورای اسلامی شهر مشهد نیز در این دیدار گفت: نقطه نقطه این شهر مملو از نوجوانان و جوانان با استعداد و نخبه در رشته های مختلف ورزشی است که متاسفانه طی سال های گذشته به آنها پرداخته نشده است.

سید حسین علوی مقدم افزود: با توجه به این موضوع، شهردار و شورای ششم مصمم به حمایت از حوزه ورزش به ویژه پتانسیل حاشیه شهر مشهد امام رضا(ع) هستند و امیدواریم باتلاش و همکاری بتوانیم شاهد بازگشت ورزش استان و مشهد به روزهای اوج باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار ادبی

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.