stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 408543
  • 28 آذر 1400 - 12:15
0

کمپین ملی «هر ایرانی، سفیر پیشگیری از اعتیاد» آغاز می‌شود

کمپین ملی «هر ایرانی، سفیر پیشگیری از اعتیاد» آغاز می‌شود
قلم | qalamna.ir :

دکتر محمد جمالو در پنجاه و هفتمین جلسه کمیته تخصصی توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با موادمخدر گفت: هیچ برنامه‌ای در دنیا بدون نگاه تیمی امکان‌پذیر نیست و به موفقیت نخواهد رسید.

وی افزود: حاکمیت همه ساله هزینه های زیادی را در حوزه مبارزه با موادمخدر انجام می دهد که باید تلاش شود این هزینه ها مدیریت و منسجم شوند.

وی از آغاز کمپین ملی «هر ایرانی، سفیر پیشگیری از اعتیاد» تا پایان سال خبر داد و گفت: در دهه فجر، افتتاحیه این کمپین برگزار خواهد شد.

جمالو محوریت این کمپین را پیشگیری از اعتیاد خواند و گفت: تلاش داریم در این کمپین، چه در حوزه پیشگیری و چه درمان و کاهش آسیب، ساختارمدارانه تر عمل نموده تا به نتایج مطلوب برسیم.

در این جلسه؛ نمایندگان وزارتخانه های بهداشت، ورزش، کار و رفاه اجتماعی، علوم، آموزش و پرورش، معاونت امور زنان ریاست جمهوری، بسیج، جمعیت هلال احمر، معاونت پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه، بهزیستی، تبلیغات اسلامی، کمیته امداد، پلیس مبارزه با موادمخدر، مدیران عامل سازمان های مردم نهاد کنگره ۶۰، جمعیت همیاران سلامت، تولدی دوباره، معتادان گمنام و چترا حضور داشتند و هر یک از اعضا به بیان نقطه نظرات خود پرداختند.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.