stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 410049
  • 08 دی 1400 - 23:05
1

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در سربیشه

کشف مزرعه استخراج ارز دیجیتال در سربیشه
قلم | qalamna.ir :

روز چهارشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ناصر فرشید با بیان اینکه در این رابطه ۲ متهم دستگیر شدند اظهار داشت: ماموران انتظامی سربیشه اخباری را مبنی بر نگهداری تعدادی دستگاه استخراج ارز دیجیتال در یکی از سوله‌های کوره آجرپزی این شهرستان دریافت کردند که بلافاصله پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات تخصصی و پلیسی، محل نگهداری دستگاهای استخراج ارز دیجیتال را شناسایی کردند که پس از هماهنگی با مقام قضایی با رعایت حقوق شهروندی این محل را بازرسی کردند.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: ماموران در بازرسی و پاکسازی از محل سوله‌ها ۳۰۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز و وسایل جانبی آن را کشف و ۲ متهم را دستگیر کردند.

وی با بیان اینکه متهمان دستگیر شده به همراه پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند افزود: ارزش ریالی این اقلام غیرمجاز توسط کارشناسان مربوطه بالغ بر ۱۱۴ میلیارد ریال برآورد شده است.

سردار فرشید بیان کرد: دستگیری مجرمان و برخورد با هنجارشکنان همواره در دستور کار پلیس قرار دارد و از مردم درخواست داریم برای کمک به اقتصاد، آرامش به‌ویژه امنیت جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد، بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

هشتگ: , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.