stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 419491
  • 16 بهمن 1400 - 23:23
0

علی شمسی اژه ای سکاندار حوزه دفتر شهردار اهواز شد

علی شمسی اژه ای سکاندار حوزه دفتر شهردار اهواز شد
خوزستان - طی حکمی از سوی رضا امینی شهردار اهواز، علی شمسی اژه ای به عنوان مشاور و سرپرست حوزه دفتر شهردار هواز منصوب شد.
قلم | qalamna.ir :

در حکم آقای شمسی اژه ای چنین آمده است:

اکنون که به فضل الهی، فصل نوینی از خدمت به مردم شریف و فهیم کلان شهر اهواز فراهم گردیده و شرایط خاص و ظرفیت های قابل توجه این شهر پر آوازه ،نوید آینده ای روشن را می دهد،ضرورت مدیریت جهادی، تعهد، تخصص و سلامت،بیش از هر زمان دیگری محسوس است تا مدیران پاکدست و سخت کوش با استعانت از الطاف الهی و عنایت ائمه معصومین علیهم السلام جد و جهد خویش را بکار بسته و به خدمت صادقانه و بی منت به مردم عزیز بپردازد.

فرصت خدمت کوتاه است و زمینه های تلاش برای رشد و شکوفایی شهر بسیار.اغتنام فرصت و اهتمام ویژه در مسیر رفع موانع پیشرفت شهر و شهرداری و حرکت بر مدار عدالت، همچنین توجه ویژه به کاهش مشکلات،خصوصا محلات کم برخوردار از جمله انتظارات بحق مردم قدرشناس اهواز است.

لذا با توجه به تعهد،سوابق اجرایی، جنابعالی به موجب این حکم به عنوان مشاور و سرپرست حوزه شهردار منصوب می گردید.

لازم است با برنامه ریزی دقیق و بهره گیری موثر از ظرفیتها و سرمایه های انسانی خلاق و متعهد نسبت به اصل مردم داری، انتظام بخشی به برنامه های حوزه شهردار و تقویت روابط شهرداری با شورای محترم اسلامی شهر، سازمانها و نهادها و ادارات، گروهها و فعالین حوزه های مختلف فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و بخش خصوصی و همچنین معاونین و مدیران و کارکنان شهرداری، پاسخگویی به مراجعین محترم با خلق و خوی پسندیده و اسلامی در مسیر خدمت به مردم عزیز تلاش نمایید.

امیدوارم با اتکال به خداوند متعال و استفاده از مبانی دین مبین اسلام و سیره اهل بیت علیهم السلام، تاکیدات امام راحل عظیم‌الشأن و منویات رهبر حکیم و فرزانه انقلاب اسلامی خصوصاً بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی در انجام وظایف قانونی و ارائه خدمات به شهروندان موفق و موید باشید.

گفتنی است پیش از این فرزاد شاهولی این سمت را بعهده داشت.

 

پیام شهروندی اداره کل ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اهواز

احترام به قانون، احترام به حقوق شهروندی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.