stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۸ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 28 May , 2024
  • کد خبر : 419605
  • 17 بهمن 1400 - 12:22
1
استاندار کرمانشاه:

طرح‌های عمرانی باید با کیفیت عالی اجرا شوند

طرح‌های عمرانی باید با کیفیت عالی اجرا شوند
کرمانشاه -قلمنا - استاندار کرمانشاه با بیان اینکه دیگر چیزی به نام کلنگ‌زنی طرح در استان نخواهیم داشت، گفت: بجای کلنگ‌زنی باید عملیات اجرایی شروع شود و طرح‌ها با کیفیت عالی اجرا و به مردم ارائه شود زیرا خدمتگزاری شعار نیست و باید در عمل اثبات شود.
قلم | qalamna.ir :

«بهمن امیری‌مقدم» در مراسم آغاز عملیات اجرایی آبرسانی به روستای چهر از توابع شهرستان هرسین اظهار کرد: باید همه پروژه‌های عمرانی با کیفیت عالی طراحی، نظارت، اجرا و تحویل شود تا مردم سال‌های سال از مزایای آنها بهره‌مند شوند.
او با اشاره به دستاوردها و خدمات بزرگ انقلاب به ملت ایران افزود: خدمات انقلاب اسلامی هرگز قابل‌ مقایسه با پیش‌ از آن نیست و دستاوردهای متعدد و بزرگی در حوزه‌های آب، برق، گاز، تلفن، و عمران و آبادانی شهرها و روستاها در طول سال های پس از پیروزی انقلاب در کشور صورت‌ گرفته است.
امیر مقدم همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: شهرستان هرسین یکی از شهرهای بسیار تاثیر گذار در دوران دفاع مقدس بود و بسیاری از رزمندگان و دلاوران جنگ اهل این شهرستان بودند.
استاندار کرمانشاه همچنین اضافه کرد: عنوان دارالمؤمنین درباره شهرستان هرسین مصداق و معنا دارد و این شهرستان مهد علما و بزرگانی است که در کشور و جهان اسلام مطرح بوده‌اند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه نیز در ادامه همچنین در مورد پروژه آبرسانی به روستای «چهر» هرسین توضیح داد: این پروژه ۲۰ کیلومتر خط اصلی و شبکه دارد و شامل بهسازی یک دهنه چشمه است که با اعتبار چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شرکت خصوصی الوند افروز رهیاب انجام می‌شود.

علیرضا کاکاوند تاکید کرد: با اجرای این پروژه ۷۲۰ خانوار روستای «چهر» با سه هزار نفر جمعیت به آب مناسب و پایدار دسترسی پیدا می‌کنند.

همزمان با ششمین روز از دهه مبارک فجر، عملیات اجرایی هفت پروژه آب‌رسانی به شهر و روستاهای شهرستان هرسین آغاز شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در مراسم افتتاح این طرح‌ها گفت: با بهره برداری از این تعداد پروژه ساکنان ۱۴ روستای شهرستان هرسین در قالب ۲ هزار و ۴۸۹ خانوار و ۹ هزار و ۶۲۹ نفر جمعیت از آب شرب سالم و بهداشتی بهره‌مند می‌شوند.

وی اعتبار در نظر گرفته شده برای این تعداد پروژه را ۱۹۷ میلیارد و ۶۷۱ میلیون ریال اعلام کرد و افزود: در این پروژه ها ۴۶ نفر مشغول به کار می‌شوند.

  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.