stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 424909
  • 08 اسفند 1400 - 20:00
0
رئیس سازمان نظام مهندسی کشور:

هدف راه‌اندازی نظام مهندسی تولید ساختمان است

هدف راه‌اندازی نظام مهندسی تولید ساختمان است
اصفهان_ رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به عضویت که ۶۰۰ هزار نفر در این سازمان گفت: هدف راه‌اندازی نظام مهندسی تولید ساختمان است.
قلم | qalamna.ir :

حمزه شکیب شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی روسای سازمان های نظام مهندسی استان اصفهان با بیان اینکه در طراحی های ساختمان، مقررات ملی ساختمان در کشور پیشرفت‌های خوبی را شاهد هستیم، اظهار داشت: سعی داریم با ارتقای دانش مهندسان در بخش نظارت نیز عملکرد بسیار خوبی را ارائه دهیم.

وی با بیان اینکه در در حال حاضر نظام مهندسی در ۳۱ استان کشور راه‌اندازی شده است، ابراز داشت: در این مراکز هیئت مدیره، بازرسی و رکن انتظامی فعالیت دارند.

رئیس سازمان نظام مهندسی کشور با اشاره به عضویت که ۶۰۰ هزار نفر در این سازمان ادامه داد: هدف راه‌اندازی نظام مهندسی تولید ساختمان است.

وی با بیان اینکه مهندس ساختمان تا پایان عمر ساختمان مسئولیت دارد، افزود: هشت دوره از فعالیت این نظام گذشته و به شرایط بسیار خوبی رسیده‌ایم.

شکیب با بیان اینکه در حال حاضر سازمان نظام مهندسی ساختمان به دنبال تبدیل شدن به مرجع علمی و حرفه‌ای است، اضافه کرد: آموزش‌های نظام مهندسی ساختمان به مهندسان پس از ورود به حرفه می‌تواند به ارتقای سازمان در همه ابعاد کمک قابل توجهی داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ۴۵ درصد از درآمد هر خانوار ایرانی صرف مسکن می‌شود، افزود: اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان در قبال این هزینه وظیفه سنگینی دارند تا حافظ سرمایه‌های مردم بوده و طول عمر مفید و حفظ ساختمان‌ها در برابر حوادث را فراهم کنند.

  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.