stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱ خرداد , ۱۴۰۳ Tuesday, 21 May , 2024
  • کد خبر : 425717
  • 12 اسفند 1400 - 13:47
2
رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان:

۸۰ درصد صندوق‌های خانگی دارای لینک اختصاصی کد کیوآر شدند

۸۰ درصد صندوق‌های خانگی دارای لینک اختصاصی کد کیوآر شدند
اصفهان_ رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: تاکنون بیش از ۸۰ درصد از صندوق‌های صدقات در این شهرستان باهدف اشاعه فرهنگ خیر و احسان بر بستر الکترونیک و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین به کد کیوآر مجهز شدند.
قلم | qalamna.ir :

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی(ره) این شهرستان، ۴۷ درصد رشد داشته است.

ابوالقاسم صادقی در گفت‌وگو با اظهار کرد: کمیته امداد تلاش می‌کند با جذب کمک‌های مردمی و خیران در جشن نیکوکاری امسال که با همکاری آموزش و پرورش و دیگر سازمان‌ها برگزار می‌شود، نیازهای مددجویان و نیازمندان را در آستانه سال نو برطرف کند.

وی با بیان اینکه امسال با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته ۴۴ پایگاه جشن نیکوکاری با شعار عیدی برای همه از روز پنجشنبه ۱۲ اسفندماه در شهر اردستان، روز جمعه در مراسم نماز جمعه و روز شنبه در مدارس شهرستان برقرار است، افزود: خیران همواره در جشن نیکوکاری پیش قدم بوده‌اند و با وجود کمک آنها است که می‌توانیم کمک‌رسانی خوبی به خانواده‌های نیازمند داشته باشیم.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان، تصریح کرد: کمیته امداد هم‌اکنون بیش از ۲۵۰۰ خانوار را زیر پوشش و حمایت خود دارد و انتظار می‌رود مردم نیک‌اندیش با کمک‌های خود سهم بیشتری در رفع نیازهای مددجویان داشته باشند.

صادقی با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تاکنون کمک‌های مردمی به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان اردستان ۴۷ درصد رشد داشته است، گفت: در یک سال گذشته با پرداخت وام‌های حمایتی و خوداشتغالی تعدادی از مددجویان به مرز خودکفایی رسیدند و دیگر مورد حمایت کمیته امداد نیستند، ولی امسال نسبت به سال گذشته تعداد بسیار کمتری مددجو جذب کمیته امداد شده است.

۸۰ درصد صندوق‌های خانگی دارای لینک اختصاصی کد کیوآر شدند

وی گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) تعداد ۲۷۴ نفر مددجوی ایتام و طرح محسنین را مورد حمایت خود قرار دارد و کمک‌هایی را که ویژه این بخش دریافت می‌کند حدود ۵۲ درصد رشد داشته است. مردم نیک‌اندیش با اهدای کمک‌های نقدی خود به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۵۰۰ کمیته امداد در ارائه خدمت بهتر به نیازمندان این کمیته را یاری کنند.

رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) اردستان با بیان اینکه حدود ۶۳۰۰ صندوق صدقه در این شهرستان توزیع شده است، گفت: با تلاش همکاران ما در کمیته امداد تاکنون بیش از ۸۰ درصد از صندوق‌های صدقات در این شهرستان باهدف اشاعه فرهنگ خیر و احسان بر بستر الکترونیک و بهره‌گیری از شیوه‌های نوین به کد کیوآر مجهز شدند.

انتهای پیام

  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.