stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 8 May , 2024
  • کد خبر : 427992
  • 23 اسفند 1400 - 8:00
0
سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان:

برای توسعه و رشد ورزش هرمزگان باید برنامه ریزی های هدف دار داشت

برای توسعه و رشد ورزش هرمزگان باید برنامه ریزی های هدف دار داشت
هرمزگان/ قلمنا-سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان ضمن تبریک اعیاد شعبانیه وهفته جوان گفت: برای توسعه و رشد ورزش هرمزگان باید برنامه ریزی های هدف دار داشت .
قلم | qalamna.ir :

مظفرمهری خادمی در اولین جلسه شورای اداری اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان افزود : توسعه و پیشرفت ورزش در دو زمینه قهرمانی و همگانی از موضوعات بسیار مهم و جزء اولویت ها در فرآیند و برنامه های پیش بینی شده استان است.

وی بیان کرد :همه روسای ادارات شهرستان ها موظف هستنداز تمامی مجموعه های ورزشی از جمله باشگاههای دولتی و خصوصی در شهرستان تحت مدیریت به طور مستمر بازدید و گزارشات برنامه هایی که در شهرستان اجرا می گردد را به موقع به اداره کل ارسال نمایند.

 سرپرست اداره کل ورزش وجوانان استان هرمزگان تصریح کرد: فعالیت های حوزه جوانان ادارات شهرستان ها می بایست در کنار ورزش برنامه ریزی صحیحی داشته باشند و جلسات متعددی را با جوانان برگزارنماییم و مسایل و مشکلات آنها مورد بررسی و نسبت به حل آن اقدام شود.

 خادمی خاطر نشان کرد:یکی از اهداف ما تشکیل شورای تربیت بدنی و ورزش می باشد که قطعا در رسیدن به مسیر موفقیت می تواند تاثیر گذار باشد.

نفیسه شیبانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان نیزدر این جلسه گفت: رعایت نظم و انضباط اداری ، حضور کارکنان در برنامه و مراسمات فرهنگی و ورزشی ، پاسخگویی به ارباب رجوع ، رعایت اخلاق مداری ، حفظ حرمت ها و شئونات اسلامی و صیانت از اموال اداری از مهمترین اولویتها در ادارات ورزش و جوانان است.

لازم بذکراست، در ادامه معاونین، مسئولین ستادی اداره کل، روسای ادارات شهرستان های استان ، گزارشی از عملکرد حوزه خود را ارائه نمودند.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.