stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۱ تیر , ۱۴۰۳ Monday, 1 July , 2024
  • کد خبر : 428782
  • 26 اسفند 1400 - 11:09
0

بازگشت دوباره شناگران معلول به شرایط رقابت

بازگشت دوباره شناگران معلول به شرایط رقابت

سرمربی تیم ملی پاراشنا گفت: مسابقات جام جهانی شنا در ایتالیا فرصتی را برای شناگران کشورمان فراهم کرد تا پس از ۳ سال دوباره در شرایط مسابقات قرار بگیرند.

قلم | qalamna.ir :

علیرضا ایزدی در گفت و گو با در ارزیابی از عملکرد دو شناگر اعزامی به این مسابقات، اظهار کرد: رقابت های جام جهانی شنا معلولان در ایتالیا تدارکات و تجربه خوبی برای شاهین ایزدیار و سینا ضیغمی نژاد پس از ۳ سال دوری از مسابقات بود تا با محک و ارزیابی خود برابر حریفان آسیایی و اروپایی در شرایط بهتری خود را برای بازی‌های پاراآسیایی چین آماده کنند.

وی گفت: در این مسابقات ایزدیار در صد متر قورباغه کلاس sb۲ سوم شد و سینا ضیغمی نژاد در جایگاه چهارم قرار گرفت، همچنین در ۵۰ متر آزاد و ۲۰۰ متر مختلط انفرادی ایزدیار به ترتیب چهارم و پنجم شد و ضیغمی نژاد در جایگاه هشتم و هفتم قرار گرفت که نتایج خوبی برای شناگران کشورمان پس از ۳ سال دوری از مسابقات بود.

ایزدی خاطرنشان کرد: هر دو شناگر ما که در سیاست کمیته ملی پارالمپیک، جزو شانس کسب مدال طلا در بازی‌های پاراآسیایی چین هستند، رکوردهای قابل توجهی را در این تورنمنت به ثبت رساندند.

وی اضافه کرد: جام جهانی ایتالیا بازگشت دوباره ای برای شناگران کشورمان به شرایط رقابت بود و سبب شد تا با انگیزه بیشتری تمرینات خود را تا مسابقات قهرمانی کشور که خرداد ماه زیر نظر IPC برای کسب مجوز ورود به بازی‌های پاراآسیایی چین برگزار می شود، دنبال کنند.

ایزدی در پایان گفت: در حال حاضر استعدادهای خوبی در شنا معلولان وجود دارد که ما را به کسب حداقل ۶ سهمیه در بازی‌های پاراآسیایی چین امیدوار می کند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.