stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۱۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 5 May , 2024
  • کد خبر : 428898
  • 26 اسفند 1400 - 17:20
0
سرپرست فرمانداری ویژه کاشان:

یکی از اولویت‌های مهم برای فرمانداری در دوره جدید جذب سرمایه گذار است

یکی از اولویت‌های مهم برای فرمانداری در دوره جدید جذب سرمایه گذار است
اصفهان_ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم برای فرمانداری در دوره جدید جذب سرمایه گذار است، تصریح کرد: به این منظور حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران انجام می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

محمدشریف زارعی بعد از ظهر پنج شنبه در جمع تعدادی از مدیران و مسئولین شهرستان کاشان با اشاره به فرارسیدن نوروز و لزوم نظارت بر بازار اظهار داشت: طی این هفته ۶۴۳ بازدید از اصناف مختلف با همکاری دستگاه‌ها و نهادهای مربوطه انجام‌شده است.

وی با بیان اینکه ۷۵ پرونده تخلف در این هفته جمع شد، ابراز داشت: خوشبختانه نوروز امسال در ذخیره میوه، شکر و روغن مشکلی نداریم.

سرپرست فرمانداری ویژه کاشان با اشاره به اینکه یکی از اولویت‌های مهم برای فرمانداری در دوره جدید جذب سرمایه گذار است، تصریح کرد: به این منظور حمایت‌های لازم از سرمایه گذاران انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه حدود ۸۷ هزار متر زمین برای احداث یک مجموعه ورزشی و تفریحی به یک سرمایه گذار بخش خصوصی واگذار شده است، گفت: حضور سرمایه گذاران باعث توسعه اشتغال و رونق تولید و کسب و کار می‌شود و از این رو ما نیز از حضور سرمایه گذاران حمایت می‌کنیم.

زارعی یکی از مهمترین اهداف دولت را تأمین مسکن برای اقشار با درآمد کم دانست و گفت: به این منظور با پیگیری‌های انجام شده قرار است زمین به صنایع بزرگ شهرستان واگذار شود تا برای احداث مسکن کارگری مورد استفاده قرار بگیرد.

وی همچنین از جانمایی یک شهرک جدید صنعتی در کاشان با وسعت حدود پنج هزار هکتار خبر داد و تاکید کرد: رفع موانع تولید برای صنایع و شرکت‌های تولیدی کاشان را همچنان دنبال می‌کنیم چراکه رفع این مشکلات مورد توصیه اکید رهبر معظم انقلاب است.

هشتگ: , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.