stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۵ تیر , ۱۴۰۳ Friday, 5 July , 2024
  • کد خبر : 429621
  • 01 فروردین 1401 - 13:00
1
مرتضوی:

ترمیم نقاط حادثه خیزمحورهای مواصلاتی اصفهان

ترمیم نقاط حادثه خیزمحورهای مواصلاتی اصفهان
اصفهان_استاندار اصفهان گفت: ترمیم نقاط حادثه خیز ترافیکی در استان اصفهان در سال جاری در دستور کار است.
قلم | qalamna.ir :

سیدرضا مرتضوی پیش از ظهر دوشنبه همزمان با نخستین روز سال جدید و حضور در قرارگاه نوروزی پلیس اصفهان ضمن گرامیداشت یاد شهدا و تبریک سال جدید با بیان اینکه نیروی انتظامی سال گذشته زحمات زیادی در راه تأمین امنیت انجام داد و فراز و نشیب‌های زیادی داشت، اظهار داشت: در برابر بسیاری از حوادث ایمن شده‌ایم و حداکثر کاری که دشمن می‌تواند کند ایجاد مزاحمت و زحمت است.

وی تصریح کرد: در محورهای مواصلاتی استان اصفهان نقاط حادثه خیزیوجود دارد باید ساماندهی شود و باید برای این امر تعامل و همکاری خوبی بین همه دستگاه‌های برقرار شود.

استاندار اصفهان با اشاره به افزایش مسافرت به استان اصفهان و تکمیل مراکز اقامتی تا ۲۸ اسفند ماه افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده توسط نیروی انتظامی شاهد امنیت مطلوب و کم‌ترین آسیب‌ها هستیم.

وی افزود: با بکارگیری تمام ظرفیت و انرژی خود امنیت خوبی را تأمین می‌کنیم و در نوروز امسال جایگاهی را که در تراز استان اصفهان است به دست می‌آوریم.

مرتضوی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی سال جدید را سال «تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین» نام گذاری کردند که نباید نگاه ما شعار زده باشد و با توجه به ظرفیت دانش بنیانی که در استان اصفهان وجود دارد مانند صنایع، شهرک‌های علمی تحقیقاتی، دانشگاه و دیگر موارد این شعار در استان اصفهان مصداقی جلو برود و پیش راه این حرکت در سطح کشور شویم.

امنیت اقتصاد اصفهان را تثبیت می‌کند

وی تصریح کرد: یکی از مولفه‌هایی که این شعار را در اقتصاد استان اصفهان تثبیت می‌کند، قصه امنیت و ظرفیت‌های انتظامی استان اصفهان است، آنجایی توسعه و سرمایه و اشتغال می‌آید که امنیت باشد، نسبت ما با فرمانی که حضرت آقا ابتدای سال می‌فرمایند چه است و در مأموریت خود چگونه این شعار را کمک کنیم و پرچم دار و پیش راه باشیم و در راه محقق شدن اهداف این شعار چه کار کنیم.

استاندار استان اصفهان در پایان بار دیگر یاد شهدای انتظامی استان اصفهان را گرامی داشت و خاطرنشان کرد: از مأموران انتظامی که در ایام تعطیلات امنیت و نظم را تأمین می‌کنند تشکر می‌کنم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.