stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۲۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 15 May , 2024
  • کد خبر : 43122
  • 17 فروردین 1399 - 13:32
2
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان:

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و محتوای ورزشی به صورت مجازی در همدان

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و محتوای ورزشی به صورت مجازی در همدان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و محتوای ورزشی در همدان خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

عبدالله جعفری در گفت و گو با خبرنگار قلم با بیان این که یکی از دغدغه‌های ما در این ایام و پس از تعطیلی اضطراری و موقتی مدارس، موضوع ورزش دانش آموزان است، از برگزاری جشنواره فیلم کوتاه و محتوای ورزشی دراستان همدان خبر داد و گفت: جشنواره فیلم کوتاه و محتوای ورزشی طرحی ابتکاری برای ایجاد نشاط و تحرک و البته بازی دانش اموزان در دوران قرنطینه خانگی و تعطیلی مراکز آموزشی و مدارس است.

وی با تاکید بر لزوم توجه به سلامت خانواده ها ادامه داد: این جشنواره در سطح دانش آموزی و معلمین برگزار می شود و ارتقاء سطح سلامت خانواده و همکاری دانش آموزان و والدین در اجرای حرکات ورزشی از جمله اهداف این جشنواره  در بخش دانش آموزی است.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان با بیان این که در بخش دانش آموزی دانش آموزان پسر در هر سه دوره تحصیلی ودانش آموزان دختر در مقطع ابتدایی می توانند فیلم های خود را ارسال نمایند، تصریح کرد: ارسال فیلم های ورزشی دانش اموزان ۶۰ تا ۱۸۰ ثانیه با عنوان “درخانه می مانیم و کرونا را شکست می دهیم” است.

این مسئول در ادامه گفت و گو به تهیه کلیپ های دانش آموزی نیز اشاره کرد و افزود: تهیه کلیپ دانش آموزان دختر و پسر ابتدایی به تفکیک جنسیت و با توجه به مهارت های بنیادین درس تربیت بدنی با تاکید بر بازی است و تهیه کلیپ دانش آموزان پسر دوره اول و دوم متوسطه نیز بر اساس یادگیری مهارت های ورزشی و آمادگی جسمانی خواهد بود.

جعفری با اشاره به این که در بخش دانش آموزان دختر مقاطع متوسطه اول و دوم نیز تولید محتوا در نظر گرفته شده است، یاداور شد: این دانش آموزان می توانند بازی های ورزشی خلاقانه و یا بازی های بومی و محلی را در قالب فایل پاورپوینت تهیه و ارسال نمایند.

وی با اشاره به این که در بخش فرهنگیان این جشنواره پذیرای گزارش عملکرد درس تربیت بدنی توسط معلمان تربیت بدنی و آموزگاران پایه در راستای مبارزه با ویروس کرونا است، عنوان کرد: این فرهنگیان می توانند گزارش خود را در قالب فایل پاورپوینت به جشنواره ارسال کنند.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان همدان در بخش پایانی این گفت و گو خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان در این جشنواره می توانند آثار خود را از طریق پیام رسان های مجاز حداکثر تا ۳۰ اردیبهشت ماه سال جاری به شماره ۰۹۰۳۱۸۳۲۱۴۲ ارسال کنند.

 

 

.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,
  • خبرنگار شکیبا کولیوند

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.