stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 431315
  • 09 فروردین 1401 - 22:36
1

اسکان بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان شوش

اسکان بیش از ۱۰ هزار مسافر نوروزی در مدارس شهرستان شوش
خوزستان - رئیس آموزش و پرورش شهرستان شوش گفت: تاکنون بیش از ۱۰ هزار و ۷۶۹ مسافر نوروزی در مدارس این شهرستان اسکان یافتند.
قلم | qalamna.ir :

امین سرخه رئیس آموزش و پرورش شوش اظهار کرد: از ۲۷ اسفند ماه ۱۴۰۰ تاکنون مجموع خانوارهای اسکان داده شده در مدارس آموزش و پرورش شوش حدود ۲ هزار و ۱۹۲ خانوار نوروزی که معادل بیش از ۱۰ هزار و ۷۶۹ نفر است.

وی گفت: تاکنون در ۲ هزار و ۱۸۸ کلاس یا فضای آموزشی اسکان مسافران نوروزی انجام شده و همچنان خدمت‌رسانی به مسافران متوقف نشده و این امر ادامه دارد.

سرخه به بازدید وزیر آموزش و پرورش از ستاد اسکان مهمانان نوروزی آموزش و پرورش شوش اشاره کرد و گفت: وزیر در سفر به شوش با حضور در ستاد اسکان مهمانان نوروزی از نزدیک با مسافران گفت‌وگو کرد و نحوه خدمات رسانی عوامل اجرایی ستاد اسکان به آنها را جویا شد و بر ارائه خدمات با کیفیت توسط ستاد اسکان فرهنگیان به مسافران نوروزی نیز تأکید کرد.

رئیس آموزش و پرورش شوش با اشاره به بازگشایی مدارس اظهار کرد: نظر به تصمیم ستاد ملی مدیریت کرونا مبنی بر حضوری شدن مدارس تمامی مقاطع تحصیلی از ۱۴ فروردین ۱۴۰۱ آموزش کاملاً به صورت حضوری خواهد بود.

وی ادامه داد: همه دانش آموزان و کادر آموزشی، روزهای هفته را به صورت تمام وقت و طبق برنامه هفتگی در مدرسه حضور خواهند داشت و در غیر این صورت مطابق مقررات و آئین نامه‌های اجرایی اقدام می‌شود.

سرخه بر لزوم آماده سازی و رعایت نکات بهداشتی در مدارس تاکید کرد و گفت: نظارت بر نظافت و بهداشت مدارس، تهویه مناسب کلاس‌ها و استفاده از ماسک ضروری است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.