stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 431829
  • 12 فروردین 1401 - 18:17
3
امام جمعه اهواز:

توافق در مذاکرات و افزایش درآمد نفتی نباید موجب تورم شود

توافق در مذاکرات و افزایش درآمد نفتی نباید موجب تورم شود
خوزستان - حجت‌الاسلام موسوی فرد با بیان اینکه جهت خنثی سازی تحریم‌ها باید به فرصت‌های داخلی اتکا کنیم و اهتمام دولت نیز همین است گفت: توافق در مذاکرات با غرب و افزایش درآمد نفتی از جهتی فرصت و از جهتی تهدید است و این مساله نباید موجب تورم شود.
قلم | qalamna.ir :

حجت‌الاسلام سیدمحمدنبی موسوی‌فرد امروز (جمعه ۱۲ فروردین‌) در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اهواز، با گرامیداشت روز جمهوری اسلامی، در خصوص مسأله فروش نفت اظهار کرد: خوشبختانه در زمینه مسائل اقتصادی شاهد افزایش چشمگیر فروش نفت بودیم که یک فرصت و امید جهت رفع مشکلات تلقی می‌شود.

نماینده ولی فقیه در خوزستان افزود: این موضوع از جهتی مطلوب و از جهتی نگران کننده است چرا که امام راحل بر جلوگیری از خام فروشی نفت تاکید داشتند و ما نیز باید به سمتی برویم که بتوانیم فرآورده‌های نفتی را استخراج و از آنها استفاده کنیم.

او با بیان اینکه جهت خنثی سازی تحریم‌ها باید به فرصت‌های داخلی اتکا کنیم و اهتمام دولت نیز همین است اضافه کرد: توافق در مذاکرات با غرب و افزایش درآمد نفتی از جهتی فرصت و از جهتی تهدید است و هشدار جدی کارشناسان بر این است که این مساله موجب تورم نشود. 

امام جمعه اهواز به مساله حذف ارز چهار هزار و ۲۰۰ تومانی اشاره کرد و ادامه داد: حذف ارز تدریجی که مدتی است دنبال می‌شود کار صحیحی نبوده به مصلحت کشور نیست. 

وی تصریح کرد: این مساله که به کالاهای اساسی مردم مربوط بوده و نیاز آنهاست باید به خوبی مدیریت شود در غیر این صورت ممکن است اجرای نادرست آن سفره مردم را تنگ‌تر کند.

حجت‌الاسلام موسوی فرد همچنین به فرا رسیدن ماه رمضان اشاره کرد و گفت: خواندن قرآن و دعا، استغفار، ادای دین، بخشش و طلب حلالیت، ترک گناه، دوری از غیبت و … از توصیه‌های مهم این ماه مبارک است‌.

وی با اشاره به اینکه در این ماه باید تقوای الهی پیشه کرده و در همه امور ظاهری و باطنی به خداوند متعال توکل کنیم یاد آور شد: روزه گرفتن در این ماه بسیاری از مشکلات را حل و صحت و سلامت انسان را تضمین می‌کند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.