stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 432541
  • 16 فروردین 1401 - 22:17
0

خط و نشان دادستان جدید خوزستان برای مخلان امنیت عمومی

خط و نشان دادستان جدید خوزستان برای مخلان امنیت عمومی
خوزستان - دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز خوزستان با تاکید بر برخورد قاطع با عوامل ناامنی در خوزستان، ادامه داد: برخورد با سرقت ها و نزاع های مسلحانه، ترانزیت مواد مخدر، قاچاق سلاح با تاسیس شعبه‌های ویژه به صورت جدی پیگیری می‌شود.
قلم | qalamna.ir :

صادق جعفری چگنی عصر امروز در آیین تودیع و معارفه رییس کل دادگستری و دادستان عمومی و انقلاب استان خوزستان افزود: در کنار برخورد با مخلان امنیت و نظم عمومی، حمایت از حقوق و آزادی های مشروع مردم به عنوان اولویت دادستانی خوزستان پیگیری می شود.

وی گفت: نگاه نوین همراه با تحول انسانی با شاخص کارآمدی و روحیه انقلابی و جهادی بر محور قانون گرایی و ارتقای دستگاه قضایی با مشارکت شورای تامین استان، جامعه اطلاعاتی استان و سند تحول قوه قضایی در دستور کار است.

جعفری چگنی، توجه ویژه به حقوق عامه و صیانت از حقوق عمومی و بیت المال را مورد تاکید قرار داد و افزود: بخش مهمی از تضییع حقوق عمومی و بیت المال ناشی از ترک فعل مسوولان در حوزه های مختلف از جمله ترک فعل در بخش فاضلاب، آب و ریزگرد هاست.

دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز خوزستان، پیگیری مسوولیت اجتماعی شرکت های مستقر در استان در جهت منافع عمومی را از دیگر اولویت های دوره جدید مدیریتی دادستانی خوزستان دانست و گفت: مردم خوزستان با مشکلات زیادی مواجه هستند که پاسخ به این مطالبه ها باید از طریق عمل شرکت های مختلف به وظایف اجتماعی انها پیگیری شود.

وی افزود: بخش مهمی از درآمدهای کشور از خوزستان تامین می شود ولی ساکنان این استان در تامین حداقل ها با چالش مواجه هستند که پیگیری این مطالبه ها وظیفه دستگاه قضایی است.

وی ادامه داد: تکریم ارباب رجوع، توجه به پیشگیری از وقوع جرم، افزایش ارتباطات مردمی، نظارت هوشمند بر ضابطان، حمایت از تولید و اشتغال و جلوگیری از تعطیلی مراکز تولیدی و صنعتی، استفاده از ظرفیت های مردمی و نخبگان جامعه برای صلح و سازش در استان، تسریع در رسیدگی ها، اختصاصی کردن شعبه های دادگستری و همچنین گسترش خدمات الکترونیک از مهمترین برنامه های دادستانی خوزستان در دوره جدید مدیریتی است.

در این جلسه که با حضور فرماندهان و مسوولان لشکری و کشوری برگزار شد از خدمات هفت ساله عباس حسینی پویا به عنوان دادستان سابق عمومی و انقلاب خوزستان و نیز از خدمات ۳۱ ماهه حجت الاسلام و المسلمین مرادی دادستان سابق عمومی و انقلاب خوزستان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اژه‌ای رئیس قوه قضائیه طی احکامی “علی دهقانی” رئیس سابق دادگستری ایلام را به عنوان رئیس کل دادگستری خوزستان و “صادق جعفری چگنی” را به عنوان دادستان جدید عمومی و انقلاب مرکز این استان منصوب کرد. همچنین عباس حسینی پویا دادستان سابق عمومی و انقلاب خوزستان نیز به عنوان معاون قضایی رئیس کل دادگستری استان منصوب و حجت الاسلام و المسلمین مرادی نیز به عنوان دادیار دیوان عالی کشور منصوب شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.