stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 432637
  • 17 فروردین 1401 - 13:22
0
استاندار هرمزگان خبر داد:

تصویب ۱۰۰۰میلیاردتومان اعتبار برای برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو هرمزگان

تصویب ۱۰۰۰میلیاردتومان اعتبار برای برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو هرمزگان
هرمزگان/ قلمنا-استاندار هرمزگان با اشاره به انجام اولویت‌بندی برق‎رسانی به مزارع پرورش میگو در نشست ستاد توسعه شیلات استان، گفت: ظرف ۱۰ روز آینده به ترتیب اولویت بندی انجام شده، فراخوان مشارکت در این طرح اعلام می شود.
قلم | qalamna.ir :

مهدی دوستی از بررسی دو موضوع مهم در دومین نشست ستاد توسعه شیلات استان در سال جاری خبر داد و گفت: متعاقب سفر رییس جمهور به هرمزگان، یک هزارمیلیارد تومان برای برق‌رسانی به مزارع پرورش میگو مصوب شد که اجرای آن در افزایش راندمان تولید مزارع موجود و طرح‌های توسعه‌ای بخش شیلات اثربخش است.

وی افزود: بر همین اساس، اولویت‌بندی برق‎رسانی به مزارع پرورش میگو در نشست امروز مشخص شد و ظرف ۱۰ روز آینده به ترتیب اولویت بندی انجام شده، فراخوان مشارکت در این طرح اعلام می شود.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه دولت در مجموع  ۵۰درصد از اعتبارات مورد نیاز برای احداث شبکه فشار قوی و ضعیف  را تأمین خواهد کرد، گفت: ۹۰ میلیارد تومان از اعتبارات مربوط به طرح هم اکنون در اختیار استان است و پس از اعلام آمادگی از سوی بخش خصوصی، مرحله نخست عملیات اجرایی طرح به‌سرعت آغاز می شود.

دوستی، گفت: با استفاده از اعتبارات این بخش و در صورت استقبال سرمایه گذاران، بدون توسعه سطحی اراضی پرورش میگو، راندمان تولید حداقل دوبرابر افزایش پیدا می کند.

استاندار هرمزگان همچنین از تحقق یک وعده  دیگر دولت در استان خبر داد و افزود: با توجه به برداشت بی رویه، صید غیرمجاز آبزیان و نبود ذخایر جایگزین در کشور، چهار مرکز بازسازی ذخایر آبزیان در شهرستان‌های بندرلنگه، بندرعباس، جاسک و قشم جانمایی و به تصویب رسید.

وی اضافه کرد: اعتباری نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان نیز برای شروع عملیات اجرایی طرح پیش‌بینی شده که در تقویت ذخایر آبزیان محدوده استان هرمزگان و سایر مناطق خلیج فارس و دریای عمان مؤثر خواهد بود.

انتهای پیام/

 

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.