stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 433394
  • 21 فروردین 1401 - 9:56
1

آرای اعضای شورای شهر اصفهان شفاف شد

آرای اعضای شورای شهر اصفهان شفاف شد
اصفهان_ رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به اجرای طرح شفافیت آرا اعضای شورای شهر به طرح‌ها و لوایح به صورت برخط در شورای شهر اصفهان گفت: این موضوع ادامه خواهد داشت. امیدواریم سایر بندهای این طرح نیز به خوبی اجرا شود.
قلم | qalamna.ir :

محمد نورصالحی صبح یکشنبه در نطق پیش از دستور سی و هفتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با تاکید بر لزوم حفظ وحدت و تقویت روحیه امید بین مردم جامعه اظهار داشت: این موضوع در سخنان نوروزی رهبر معظم انقلاب نیز تاکید شده پس نباید فضایی ایجاد شود که با کوبیدن بر طبل مشکلات کشور سلامت و امنیت روانی جامعه تهدید شود.

وی با بیان اینکه دشمن برای از بین بردن روحیه امید در بین جوانان به عنوان نسل پویا و امیدآفرین سرمایه‌گذاری کلانی انجام داده است، ادامه داد: همه گروه‌های جامعه و مسئولان باید در فضایی همدلانه رویکرد خود را بر تحقق این مهم قرار دهند و از ظرفیت‌های رسانه برای امیدآفرینی به خصوص به جوانان غافل نشوند.

انگیزه راهبرد تحقق شعار سال است

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه یکی از راهبردهای اصلی در تحقق شعار سال تحقق امید و انگیزه است، تصریح کرد: بی توجهی مدیران و مسئولان به وعده‌هایی که به مردم می‌دهند یکی از دلایل کاهش انگیزه مردم است.

وی با بیان اینکه در نخستین جلسه هم اندیشی شورای شهر با حضور رؤسای دانشگاه‌ها و حوزه دانش بنیان، به بررسی ظرفیت بهره برداری بهینه از زیرساخت‌های علم و فناوری برای تحقق شعار سال پرداختیم، اضافه کرد: ظرفیت مدیریت شهری برای استفاده از شرکت‌های دانش بنیان و تبدیل اصفهان به قطب صنایع و تولیدات دانش بنیان و استفاده از ظرفیت این حوزه برای حل مشکلات شهر مانند آلایندگی‌ها بررسی شد.

نورصالحی افزود: استفاده از ظرفیت‌های بافت تاریخی برای توسعه فعالیت‌های دانش بنیان در این جلسه مطرح شد و تفاهم‌نامه سه جانبه‌ای نیز میان مدیریت شهری و شهرک علمی و تحقیقاتی امضا شد.

وی با اشاره به اینکه رسانه‌ها باید بیش از گذشته وضعیت زاینده رود را مورد توجه قرار دهند، افزود: بر آنچه که مورد درخواست شهر اصفهان و حقابه‌داران زاینده‌رود است باید تأکید شود، امیدواریم در سال جاری با تلاش‌های استانی و ملی، نیازهای شهر اصفهان و حقابه محیط زیست این شهر نیز در تصمیمات مدنظر قرار گیرد.

آرای اعضای شورای شهر اصفهان شفاف شد

رئیس شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: در ۴۱ سال گذشته توجه به ساخت و سازهای پس از بحران و روستایی برعهده این نهاد بوده و امیدواریم در راستای انجام وظایف خود موفق باشند.

وی با اشاره به اجرای طرح شفافیت آرا اعضای شورای شهر به طرح‌ها و لوایح به صورت برخط در شورای شهر اصفهان گفت: این موضوع ادامه خواهد داشت. امیدواریم سایر بندهای این طرح نیز به خوبی اجرا شود.

هشتگ: , , , , , , , , , ,
  • منبع : مهر

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.