stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳ Thursday, 28 March , 2024
  • کد خبر : 435359
  • 31 فروردین 1401 - 10:24
3
عضو شورای شهر اصفهان:

تکمیل شهرسازی الکترونیک‌ ثمرات بهینه‌ای برای شهروندان دارد

تکمیل شهرسازی الکترونیک‌ ثمرات بهینه‌ای برای شهروندان دارد
اصفهان_ رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهراصفهان، گفت: یکی از دغدغه‌های شورای ششم شهر اصفهان تکمیل شهرسازی الکترونیک بوده و حفظ کرامت ارباب رجوع، صرفه‌جویی در وقت، ازبین رفتن تفکیک‌سازی، یکسان‌سازی افراد برای گرفتن مجوز و ایجاد شفافیت از ثمرات این اتفاق برای شهروندان است.
قلم | qalamna.ir :

‌رسول میرباقری، با اشاره به بحث بهره‌برداری از سیستم شهرداری الکترونیک تا پایان خردادماه سال جاری، اظهار کرد: یکی از دغدغه‌های شورای ششم شهر اصفهان تکمیل شهرسازی الکترونیک و ارتقای سرای هشت بوده است، در گذشته صدور پروانه ساختمانی طولانی‌تر بود و مراجعه و پیگیری‌ها شهروندان در سازمان نظام مهندسی و بخش‌های دیگری برای پیگیری روند طولانی‌تر را به دنبال داشت.

وی با بیان اینکه با زمان‌بر بودن روند مراجعه‌های شهروندان احتمال داشت که سال‌ها این قوانین ساختمانی طول بکشد، ادامه داد: از ابتدای فعالیت دوره ششم عزم جدی شورای اسلامی شهر و کمیسیون شهرسازی بر ارتقا و تبدیل سرای هشت به سرای ۱۰ بود؛ با تکمیل شهرسازی الکترونیک شهروند می‌تواند کار خود را به صورت آنلاین و به موقع انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران، معماری و شهرسازی شورای اسلامی شهر تاکید کرد: تکمیل شهرسازی الکترونیک ثمرات زیادی برای شهروندان از جمله حفظ کرامت ارباب رجوع، صرفه‌جویی در وقت، از بین رفتن تفکیک‌سازی بین افراد، یکسان‌سازی افراد برای گرفتن و ایجاد شفافیت را به همراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: برای تحقق این برنامه و ایجاد شفافیت جلسه‌های متعددی با کمیسیون حوزه معاونت عمران و حوزه شهرسازی که مکلف به انجام این کار بوده، برگزار شده است تا با انجام این برنامه در منطقه هفت و شش شهروندان بتوانند فعالیت ساختمانی را با شهرسازی الکترونیک انجام دهند.

میرباقری خاطرنشان کرد: تلاش می‌شود که تا پایان خردادماه این برنامه عملیاتی شود و برای شهروندان شفافیت ایجاد شود، این اتفاق گام مهمی در فعالیت شهرسازی در مناطق است و زمان صدور پروانه برای شهروندان نیز کوتاه‌تر خواهد شد، همچنین در تعامل با سازمان نظام مهندسی و دیگر بخش‌ها در تلاش برای کاهش مشکلات شهروندان هستیم.

هشتگ: , , , , ,
  • منبع :

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.