stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 435396
  • 31 فروردین 1401 - 17:28
2
رئیس کل دادگستری خوزستان:

سپاه دژ مستحکم امنیت نظام و مردم است

سپاه دژ مستحکم امنیت نظام و مردم است
رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: دستگاه قضایی استان همواره از خدمات ارزنده سپاه حمایت خواهد کرد.
قلم | qalamna.ir :
علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان در دیدار با سردار فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) استان، اظهار کرد: سپاه دژ مستحکم امنیت نظام و مردم است امروز خدمت در سپاه به‌عنوان یک تفکر جهادی، منشاء خدمات بسیار ارزشمندی در نظام جمهوری اسلامی است.
 
وی گفت: عرصه خدمت رسانی در سپاه به واسطه اقدامات متنوع و متعددی که این نیرو انجام می‌دهد، نامحدود است و قطعاً خدمتی که در نهاد مقدس سپاه به مردم و نظام می‌شود در هیچ نهاد دیگری نیست.
 
دهقانی افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی چه در دفاع از ارزش‌های نظام و انقلاب و چه همیاری و همکاری با مردم در جهاد رزم همیشه در خط مقدم بوده و مورد اعتماد ویژه مقام معظم رهبری، مردم و نظام است.

سردار حسن شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج) با قدردانی از حمایت‌های دستگاه قضایی،ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این فرماندهی، گفت: سپاه در هم‌افزایی با دیگر سازمان‌ها و نهاد‌ها همکاری و تعامل خوبی داشته است و همواره خود را خدمتگزار مردم و نظام جمهوری اسلامی می‌داند.

همچنین علی دهقانی در دیدار با فرمانده جنوب غرب ارتش، ضمن بزرگداشت روز ارتش، اظهار کرد: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه و استمرار آن به واسطه تلاش نیرو‌های مسلح اعم از ارتش است و این نیرو نقش بی‌بدیلی در امنیت کشور دارد.

وی ادامه داد: تلاش ها، پایمردی‌ها و دلاوری‌های ارتش موجب اقتدار و حفظ کیان نظام جمهوری اسلامی شده است.

رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: ارتش هم در دفاع از مرز‌ها و هم در پشتیبانی از سایر نیرو‌های مسلح در زمانی که نیاز به همراهی و همکاری دارند، حضور موثری داشته و دارد. این نیرو هرجا ضرورت بوده مقتدرانه وارد صحنه شده و به وظایف خود به بهترین وجه عمل کرده است.

دهقانی گفت:ارتش در کنار سایر نیرو‌های مسلح، موجب دلگرمی و افزایش توان دستگاه قضایی در برخورد با جرایم و مجرمان و زمینه‌های فساد است.

وی تصریح کرد: امروز ارتش در کنار سایر نیرو‌های نظامی و انتظامی کشور، دژ مستحکمی است که باعث عزت و اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی در منطقه شده است و اگر دشمنان تا دندان مسلح جرات جسارت و تجاوز و تعرض به مرز‌ها و حریم نظام مقدس جمهوری اسلامی را ندارند و به تهدیدات تو خالی می‌پردازند، به جهت اقتدار و صلابت همه نیرو‌های نظامی است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.