stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 435743
  • 02 اردیبهشت 1401 - 18:26
1

دولت و دستگاه قضائی با گرانفروشان قاطعانه برخورد کنند

دولت و دستگاه قضائی با گرانفروشان قاطعانه برخورد کنند
خوزستان - حجت‌الاسلام موسوی‌فرد با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی بر برخورد قاطعانه دولت و دستگاه قضائی با عوامل گرانی‌های اخیر در بازار تاکید کرد و گفت: با کنترل و متعادل‌سازی قیمت‌ها قشر ضعیف و متوسط جامعه فشار کمتری را متحمل می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :
حجت‌الاسلام سید محمدنبی موسوی‌فرد نماینده ولی فقیه در خوزستان امروز (جمعه ۲ اردیبهشت) در خطبه‌های نماز جمعه اهواز، با تسلیت سالروز شهادت امام علی (ع) اظهار کرد: بیش از ۴۰ سال از پیروزی انقلاب می‌گذرد و پرچم ولایت همچنان برافراشته است.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان با اشاره به تلاش‌ها و توطئه‌های دشمنان جهت به زیر کشیدن این پرچم اضافه کرد: خوشبختانه با عنایت خداوند و نقش برجسته حضور در صحنه امت اسلامی و هدایت‌های امامین انقلاب تاکنون همه نقشه‌های دشمنان نقش برآب کرد و جبهه استکبار نتوانست کاری از پیش ببرد.
 
وی با بیان اینکه در این ۴۳ سال دست کم ۶ رئیس‌جمهور آمریکا آرزوی نابودی انقلاب اسلامی را داشتند اما به واسطه دفاع ملت ایران از ارزش‌ها و پافشاری از اصول نتوانستند کاری بکنند افزود: تا زمانی که خون در رگ‌های امت اسلامی ایران جاری است، این پرچم برافراشته می‌ماند و به یاری خداوند به صاحب اصلی آن حضرت ولی عصر(عج) متصل خواهد شد.
 
امام جمعه اهواز با برشمردن فضائل حضرت علی (ع) و مناقب شب قدر، همه مومنان روزه‌دار را به دعا، استغفار و تقویت روح تقوا و دوری از گناه در ماه مبارک رمضان فرا خواند و تصریح کرد: در عالم بشریت خداوند پس از پیامبر اکرم (ص)، مانند علی بن ابیطالب (ع) خلق نکرده است.
 
وی در بخش دیگری از سخنان خود با دعوت مردم برای حضور پرشور و دشمن‌شکن در مراسم راهپیمایی روز قدس عنوان کرد: روز قدس یادگار امام راحل است و همه ملت‌های اسلامی باید با بزرگ شمردن این روز، حمایت خود را از ملت مظلوم فلسطین و نابودی رژیم اشغالگر صهیونیستی اعلام کنند.
 
حجت‌الاسلام موسوی‌فرد اهانت به قرآن کریم در برخی کشورهای غربی و در روزهای اخیر را محکوم کرد و ادامه داد: این جسارت‌ها و اهانت‌ها به ساحت مقدس قرآن کریم نشانه درماندگی و ضعف غرب در برابر منطق اسلام است.
 
وی با تقدیر از عکس‌العمل برخی دولت‌ها و کشورهای اسلامی در برابر این اهانت آشکار به اسلام و قرآن کریم ابراز کرد: غرب از رشد روزافزون اسلام هراس دارد و در تلاش است با اسلام هراسی و اهانت به قرآن، از نفوذ بیش از پیش اسلام در کشورهای غربی جلوگیری کند.
 
نماینده ولی فقیه در خوزستان همچنین بر توجه به شرکت‌های دانش‌بنیام جهت ایجاد اشتغال اذعان کرد: سازمان فنی و حرفه‌ای باید با توسعه آموزش‌های خود بستر اشتغال جوانان را فراهم و حداقل پنج مهارت با تضمین اشتغال به جوانان آموزش دهد.
 
وی خاطر نشان کرد: جوانی که دارای مهارت باشد محال است بیکار بماند از این رو اگر بتوانیم جوانان جویای کار را به سمت فراگیری آموزش‌های فنی و مهارتی سوق دهیم بخش مهمی از اشتغال جوانان رفع می‌شود.
 
امام جمعه اهواز با اشاره به افزایش قیمت کالاهای اساسی از دولت انقلابی خواست هر چه سریع‌تر این گرانی‌ها را رفع کنند تا قشر ضعیف و متوسط جامعه فشار کمتری را متحمل شوند و گفت: مطالبه مردم کاهش قیمت‌ها است و انتظار دارند دولت با نظارت دقیق و مستمر بر بازار در این زمینه اقدام کند.
 
وی عاملان اصلی این گرانی‌ها را دلالان و محتکران دانست و بر برخورد قاطعانه دولت و دستگاه قضائی با عوامل گرانی‌های اخیر در بازار تاکید کرد و یاد آور شد: اگر دو بار با قاطعیت با گران‌فروشان برخورد شود دیگر کسی جرات گرام‌فروشی را ندارد.
هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.