stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 436744
  • 10 اردیبهشت 1401 - 18:53
0

سجادی: حرکت کشتی رو به جلو است/ رئیسی بر حمایت از فوتبال تاکید دارد

سجادی: حرکت کشتی رو به جلو است/ رئیسی بر حمایت از فوتبال تاکید دارد

وزیر ورزش و جوانان از عملکرد رئیس فدراسیون کشتی تمجید کرد.

قلم | qalamna.ir :

حمید سجادی، وزیر ورزش و جوانان امروز (شنبه) در حاشیه مراسم افتتاح فاز دوم بازسازی خانه کشتی شهید ابراهیم هادی در محل کمپ تیم‌های ملی کشتی در باره اظهارات لارگانی گفت: ایشان محبت دارند که در کنار نمایندگی مجلس عضو هیات رئیسه فدراسیون کشتی هستند. اتفاقا آقای دبیر ذکر خیر حاج‌آقا را داشتند و می‌گفتند یکی از منظم‌ترین اعضای هیات رئیسه هستند. فلسفه حضور ما گاها این است که فرهنگ سپاس و تشکر را داشته باشیم. بخشی از وظایف ما این است که عزیزان دست‌اندرکار حس کنند که تنها نیستند. حضور آن‌ها ذی‌قیمت است. حضور خود آقای دکتر دبیر انرژی مولدی در کنار کادر فنی دارد که علاوه بر رابطه رسمی‌شان، رابطه دوستانه‌ای  با آقایان بنا و درستکار هم دارند. حضور ما به این دلیل است که اولا، خودمان دوست داریم. دوما، وظیفه‌مان است و سوما می‌خواهیم قوت قلب عزیزان باشیم.

او افزود: حضور ما جنبه نظارت هم دارد. ما باید از اتفاقات ورزش آگاه باشیم و بدون واسطه در جریان امور قرار بگیریم. حاج‌آقا هم اشاره کردند که ما باید از نظر مادی و معنوی در کنار رشته‌های ورزشی خصوصا کشتی باشیم. روسای محترم فدراسیون‌ها دلشان به همین خوش است. ما ورزشی هستیم، می‌بینیم و درک می‌کنیم. کشتی در حال حرکت رو به جلو است. یک بعد آن مدال‌آوری و استمرار مدال‌ها است. فرهنگ‌سازی، زنده‌ نگه داشتن و به روز رسانی کشتی کار مهمی است که در کشتی رخ می‌دهد و بخش اعظمی از آن را دکتر دبیر انجام می‌دهد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: من ایشان را مانند یک دوست و برادر با دکتر دبیر آشنا هستم. زمانی که ورزش را می‌خواستم کنار بگذارم، دکتر دبیر درخشید و مدال طلای المپیک سیدنی را کسب کرد؛ المپیکی که من پای پرواز خط خوردم. من رکورد ورودی المپیک سیدنی را آورده بودم. من از لیست اعزام خط خوردم اما دبیر اعزام شد و یکی از ۳ مدال طلا آقای دبیر بود. در آن مسابقات ۳ طلای ما را دبیر، رضازاده و توکلی کسب کردند. به یک نوعی وجوه اشتراک هم‌دوره‌ای داریم و از جنوب تهران رفقای مشترک و خاطراتی داریم و اکنون هم همکار هستیم. به هر حال من به عنوان خادم ورزش و جوانان در وزارتخانه هستم اما خدا را شاهد می گیرم خودم را از روسای فدراسیون ها دور نمی دانم. پیش از این هم در اولین روز اردوی وزنه‌برداری و کنار علیمرادی بودیم و دوست دارم ورزشکاران من را به عنوان یک دوست و برادر در کنار خود بدانند که این هدف دولت انقلابی و مردمی آقای رییسی است. پروژه‌های دیگری هم دبیر دارد که قول داده آن‌ها را انجام دهد.

وی در خصوص جلسه شب گذشته ورزشکاران با رییس جمهور اظهار کرد: در طول ماه مبارک رمضان، رییس جمهور علاقه‌مند بودند که با اصناف و قشرهای مختلف جلسات افطاری داشته باشند و این سعادت را داشتیم که منتخبی از پیشکسوتان جامعه ورزش کنار رییس جمهور بودیم و حدود ۱۴ نفر خیلی راحت صحبت‌هایشان را با رییس جمهور انجام دادند و من هم گزارش کلی را در حدود ۵ دقیقه ارائه دادم. ایشان نکات ارزشمندی را فرمودند که شامل چندین مطلب مهم بود که تیتروار گفته شد. یکی از فرازهای مهم حرف‌های ایشان در خصوص مردمی کردن ورزش بود و دستور دادند که عدالت در ورزش باید رعایت و دیده شود و عدالت محوری را دنبال کنیم. توجه ویژه به ورزش بانوان نکته ای بود که آقای رییسی مجددا روی آن تاکید کرد.  همچنین روی برنامه‌ریزی برای ۴ ضلع ورزش یعنی ورزش از نگاه تعلیم تربیت، ورزش همگانی، ورزش قهرمانی و ورزش حرفه‌ای تاکید شد و از من خواسته شد تا با دقت بیشتری این مطالب را پیگیری کنم. کار سند تحول ورزش هم شروع شده و به مرحله اجرا رسیده است و یکی دیگر از مطالبی که رییس جمهور به آن تاکید کرد، این بود که نیازهای دوستان و پیشکسوتانی که در این جلسه شنیده است، در جلسه بعدی به هیچ عنوان نشنود و این عینی این نیازها برطرف شود.

وزیر ورزش و جوانان در خصوص بودجه برای فدراسیون‌ها گفت: جلسه می‌گذاریم و در خصوص آن صحبت خواهیم کرد و اولین فدراسیونی که با آن جلسه خواهیم داشت، فدراسیون کشتی و آقای دبیر است.

او درباره کمک به فدراسیون فوتبال عنوان کرد: آقای رییسی تاکید کردند همه نوع حمایتی از فدراسیون فوتبال صورت بگیرد تا تیم ملی بتواند بازی‌های باکیفیتی داشته باشد و مردم از آن لذت ببرند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.