stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 437207
  • 16 اردیبهشت 1401 - 18:54
0

پومسه کاران ناشنوا آماده شرکت در المپیک

پومسه کاران ناشنوا آماده شرکت در المپیک

سرمربی تیم ملی پومسه ناشنوایان از آمادگی بالا ورزشکاران این رشته برای شرکت در بازی‌های المپیک خبر داد و گفت: تنها برای کسب مدال در این رویداد مهم حضور پیدا کردیم.

قلم | qalamna.ir :

خبرنگار اعزامی ایسنا به برزیل، مهدی صمدیان در ارزیابی از وضعیت پومسه کاران برای شرکت در بازی‌های المپیک ناشنوایان اظهار کرد: مرتضی رضا صفت و مریم خدابنده ورزشکاران شرکت کننده در رقابت‌های پومسه هستند که با ۱۰ تیم برزیل، ازبکستان، قزاقستان، کره، ترکیه، آرژانتین، یونان، تایوان، مکزیک و ونزوئلا در دو بخش انفرادی و تیمی رقابت خواهند کرد.

وی از کره و ترکیه به عنوان حریفان اصلی ایران نام برد و افزود: تمام حریفان شرکت کننده در المپیک، کسانی هستند که تکواندوکاران در مسابقات جهانی تهران آن‌ها را شکست داده‌اند و آماده شرکت در المپیک هستند، البته کره و ترکیه از حریفان اصلی برای ورزشکاران پومسه کار ما به حساب می آیند که سعی داریم با تمرکز روی این حریفان به خوش رنگ‌ترین مدال در بخش انفرادی و تیمی دست پیدا کنیم.

صمدیان در پایان خاطرنشان کرد: برای آماده سازی ورزشکاران ۳ ماه اردوهای فشرده و سنگین داشتیم که امیدوارم ورزشکاران با کسب طلا زحمات کادر فنی را جبران کنند.

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.