stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 30 April , 2024
  • کد خبر : 439508
  • 14 خرداد 1401 - 14:14
2

امام خمینی(ره) مکتب مردمی شدن حکومت ها را در جهان پایه ریزی کرد

امام خمینی(ره) مکتب مردمی شدن حکومت ها را در جهان پایه ریزی کرد
خوزستان - مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان: امام خمینی(ره) مکتب مردمی شدن حکومت ها را نیز در جهان پایه ریزی کرد و هیچ معادله ای را بدون حضور مردم تصور نکرد.
قلم | qalamna.ir :

سردار عبدالرضا مرادحاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان امروز با صدور پیامی فرا رسیدن قیام خونین ۱۵ خرداد و سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب را تسلیت گفت.

متن پیام به این شرح است:

پیر جماران، معمار کبیر انقلاب قرن، امام خمینی(ره) اولین کسی است که نظام اسلامی را در جهان به این گستردگی معرفی و جمهوری اسلامی را در ایران پایه گذاری کرد. امام با شخصیت منحصر به فردی که در عصر پس از ائمه اطهار داشت، توانست رهبری جهان اسلام را بر عهده بگیرند و باعث حیات مجدد اسلام در عصر جدید شوند.

حضرت امام خمینی(ره) توانستند برای همه جهانیان و به ویژه مسلمانان جهان الگویی از حکومت داری اسلامی و مردم سالاری دینی را معرفی کنند و تاثیر این روحیه معنوی را همه دنیا در طول ۸ سال دفاع مقدس دیدند و شنیدند.

امام خمینی(ره) مکتب مردمی شدن حکومت ها را نیز در جهان پایه ریزی کرد و هیچ معادله ای را بدون حضور مردم تصور نکرد و این مکتب نه تنها همچنان در ایران اسلامی نهادینه شده بلکه به الگویی برای خیلی از کشورهای منطقه هم تبدیل شده است.

اینجانب به عنوان خادم مردم خوزستان در حوزه دفاع مقدس، ضمن ارج نهادن به مقام شامخ شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، رحلت جانگدار معمار کبیر انقلاب را به محضر حضرت ولی عصر(عج)، رهبر معظم انقلاب، خانواده های معظم شهدا و اقشار مختلف مردم کشور و خوزستان قهرمان تسلیت می گویم و امیدوارم که لیاقت داشته باشیم همچنان سربازان خوبی برای اسلام، انقلاب، ولایت فقیه، فرهنگ عاشورایی دفاع مقدس و مردم باشیم.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.