stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 442964
  • 30 تیر 1401 - 18:55
0

باشگاه کلن آلمان خواستار حذف تیم های بلاروسی از سوی یوفا شد

باشگاه کلن آلمان خواستار حذف تیم های بلاروسی از سوی یوفا شد

باشگاه کلن آلمان از یوفا خواست محرومیتی که برای تیم های روسی لحاظ کرده را برای تیم های بلاروسی نیز اجرایی کند.

قلم | qalamna.ir :

ایسنا و به نقل از یورو نیوز، باشگاه کلن آلمان خواستار محرومیت تیم های بلاروسی از همه مسابقات اروپایی در فصل پیش رو شد. باشگاه بوندسلیگایی که در این فصل در لیگ کنفرانس اروپا بازی می کند از یوفا خواست به تیم های بلاروسی اجازه حضور در رقابت های لیگ کنفرانس اروپا داده نشود.

یوفا ماه گذشته اعلام کرد که تیم‌های ملی و باشگاهی روسیه از شرکت در مسابقاتی که توسط این سازمان‌ها برگزار می‌شود «تا اطلاع ثانوی» محروم هستند.

هیئت مدیره و مدیریت تیم کلن آلمان در نامه ای به الکساندر چفرین رئیس یوفا خواستار رعایت توصیه کمیته بین المللی المپیک برای حذف تیم های بلاروسی از تمام رقابت های اروپایی شدند.

اتحادیه فوتبال روسیه  اعتراض خود را علیه محرومیت های فیفا و یوفا در دادگاه داوری ورزش در سوئیس آغاز کردند ولی دادگاه جهانی داوری ورزش، حکم فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) و یوفا درباره ممنوعیت شرکت باشگاه‌ها و تیم‌های ملی فوتبال روسیه در رقابت‌ها را تایید کرد.

دو نهاد حاکمیتی، تیم‌های روسی را تا اطلاع ثانوی از حضور در مسابقات باشگاهی و بین‌المللی محروم کرده‌اند و از ورود آن‌ها به جام جهانی ۲۰۲۲ و یورو ۲۰۲۲ زنان محروم کرده‌اند. حذف روسیه از لیگ قهرمانان مردان به این معنی است که سلتیک و رنجرز اسکاتلند برای جایگزینی زنیت سن پترزبورگ در مرحله گروهی فصل آینده رقابت خواهند کرد.

هم‌چنین کمیته اجرایی یوفا اعلام کرد که پیشنهاد اتحادیه فوتبال روسیه برای میزبانی یورو ۲۰۲۸ یا یورو ۲۰۳۲ رد می‌شود و این پیشنهادها را قبول نمی‌کند. 

انتهای پیام

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.