stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 443063
  • 01 مرداد 1401 - 17:34
1
دبیر اتاق اصناف اهواز:

برخی اتحادیه‌ها و انجمن‌های کارخانه‌ها باعث تنش در بازار می‌شوند

برخی اتحادیه‌ها و انجمن‌های کارخانه‌ها باعث تنش در بازار می‌شوند
خوزستان - دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز گفت: برخی انجمن‌های کارخانه‌ها و اتحادیه‌های صنفی متاسفانه شایعاتی در بازار برای افزایش قیمت رواج می‌دهند و باعث ایجاد تنش در بازار می‌شوند.
قلم | qalamna.ir :

ابوالقاسم کوره چینی دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز بیان کرد: حقوق و دستمزد یکبار در سال افزایش می‌یابد پس نباید چند بار در سال افزایش قیمت داشته باشیم؛ باید سازو کاری در خوزستان از سوی ستاد تنظیم بازار ایجاد شود تا جلوی شایعاتی که از سوی انجمن‌ها و یا اتحادیه‌ها منتشر می‌شود گرفته شود.

او گفت: این شایعات در بیشتر موارد برای ایجاد بستری جهت افزایش قیمت کالاها بدون در نظر گرفتن قوانین و انجام آنالیز انجام می‌شود.

وی با اشاره به افزایش قیمت شوینده‌ها در بازار بیان کرد: ۸۰ درصد مواد اولیه شوینده‌ها در داخل تامین می‌شود لذا نباید این میزان افزایش قیمت در محصولات شوینده داشته باشیم.

کوره چینی ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به ایام محرم برخی کالاهای تنظیم بازاری نیاز است که اداره کل غله و بازرگانی خوزستان باید هر چه سریعتر آنها را تامین کند تا برگزاری نذورات در این ماه برای مردم سخت و دشوار نباشد.

دبیر اجرایی اتاق اصناف اهواز همچنین در ادامه با اشاره به افزایش قیمت برنج وارداتی در روزهای اخیر افزود: اگر ممنوعیت واردات برنج از اول مرداد تا اول آذر لغو شود با افزایش قیمت روبه رو نخواهیم شد.

وی بیان کرد: از دیگر کالاهایی که به شدت با افزایش قیمت روبه رو شده تخم مرغ است که شانه‌ای تا یک میلیون ریال نیز رسیده است و باید مسوولان امر برای شکست این قیمت فکری کنند.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.