stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Wednesday, 1 May , 2024
  • کد خبر : 445063
  • 27 مرداد 1401 - 10:19
0

تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی خوزستان تا شهریورماه

تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی خوزستان تا شهریورماه
خوزستان - رئیس کل دادگستری خوزستان از تعیین تکلیف انبارهای اموال تملیکی استان تا شهریورماه خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان بازدیداز انبارهای اموال تملیکی استان خوزستان، گفت: از ۱۱۶ کانتینر موجود در انبار قدیم، ۵۶ کانتینر به ارزش ریالی ۱۰۵ میلیارد تومان در مزایده شماره ۲۵۹ سازمان اموال تملیکی که آخر مردادماه برگزار می‌شود، به فروش می‌رسد و مابقی نیز در مزایده شهریورماه تعیین تکلیف می‌شود.

وی ادامه داد: برخی اموال موجود در انبارها، قابل فروش هستند و برخی نیاز به معدوم‌سازی دارند که باید هرچه زودتر آرای قطعی در خصوص آن‌ها صادر و اجرا شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان افزود: هم اکنون ۱۴۴ پرونده در ۲۲ شعبه تعزیرات استان خوزستان مطرح دست رسیدگی است که طبق تبصره ۲ ماده ۵۳ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، در صورت تشخیص سریع الفساد یا سریع الاشتعال کالا، باید سریعاً تعیین تکلیف شود.

دهقانی با بیان این که در این مدت اقدامات خوبی جهت ساماندهی اموال صورت گرفته است، گفت: انبار جدید در چهار سوله طبقه‌بندی شده و در زمینی به مساحت ۱۴ هزار متر مربع، آماده بهره‌برداری است که در شهریورماه افتتاح می‌شود و اموال تعیین تکلیف نشده موجود در انبار قدیمی به این انبار منتقل و نسبت به ساماندهی اموال و کالاها تا تعیین تکلیف نهایی اقدام می‌شود.

رئیس کل دادگستری خوزستان، در اواخر اردیبهشت ماه سال جاری طی بازدیدی از انبارهای تملیکی استان، دستور تعیین تکلیف و ساماندهی این اموال را صادر و برای آن ضرب الاجلی سه ماهه مقرر کرده بود.

در این بازدید مدیرکل اداره اموال تملیکی خوزستان به همراه مدیرکل تعزیرات استان نیز حضور داشتند و گزارشی از اقدامات این دو دستگاه ارائه کردند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.