stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 445890
  • 05 شهریور 1401 - 10:24
0

رکورد تولید ملی دوده صنعتی در دزفول زده شد

رکورد تولید ملی دوده صنعتی در دزفول زده شد
خوزستان - مدیرعامل شرکت دوده فام دزفول گفت: کارکنان این شرکت توانستند در مردادماه امسال رکورد جدیدی از تولید دوده صنعتی را در کشور به میزان پنج هزار و ۲۸۸ تن رقم بزنند.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی معین پور مدیرعامل شرکت دوده فام دزفول گفت: شرکت دوده فام دزفول به عنوان تنها شرکت دانش بنیانِ تولید دوده صنعتی در کشور در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین توانست برای دومین بار پیاپی در ۶ ماهه ابتدایی سال جاری مرز‌های تولید را بشکند و رکورد جدیدی در این صنعت رقم بزند.

وی گفت: ثبت رکورد‌های جدید در اردیبهشت ماه سال جاری از جمله رکورد تولید به میزان چهار هزار و ۹۵۰ تن، مجموع رکورد فروش محصول به میزان هفت هزار و ۶ تن، فروش صادراتی محصول به میزان سه هزار و ۷۸۸ تن و فروش داخلی محصول به میزان سه هزار و ۲۱۸ تن موجب تقویت انگیزه و اراده کارکنان برای رسیدن به موفقیت‌های بعدی شد.

به گفته او کارکنان شرکت توانستند در مرداد سال ۱۴۰۱ رکورد جدیدی از تولید دوده صنعتی به میزان پنج هزار و ۲۸۸ تن را رقم بزنند و این مهم در شرایطی توسط کارکنان خدوم شرکت صنعتی دوده فام رقم خورده که با محدودیت‌های بین المللی از جمله قرار گرفتن نام شرکت در فهرست تحریم‌های ظالمانه و همچنین محدودیت‌های داخلی از جمله تأمین خوراک پایدار و با کیفیت مواجه بود، ولی این موانع سخت مانع اراده پولادین کارکنان شرکت نبودند.

معین پور گفت: این موفقیت جز با ایمان به خدا و توکل به اهل بیت (ع) و در سایه حمایت‌های رییس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، مدیرعامل هلدینگ انرژی گستر سینا، هیأت مدیره شرکت صنعتی دوده فام و همچنین نیرو‌های جوان، پر نشاط، مومن و متدین شاغل در شرکت صنعتی دوده فام که به مدال عزم انقلابی، روحیه جهادی، اتحاد و همدلی مثال زدنی مزین شده اند، حاصل نشده است.

 به طور قطع این موفقیت در کنار بهبود خوراک تأمین شده، دقت و سرعت عملکرد در تولید محصول با کیفیت، نگهداری تجهیزات و کاهش زمان‌های توقف خطوط تولید، چابکی در بازاریابی و فروش بوده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.