stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 445946
  • 05 شهریور 1401 - 21:14
0

کیفرخواست پرونده صندوق وام خانگی در رامهرمز صادر شد

کیفرخواست پرونده صندوق وام خانگی در رامهرمز صادر شد
خوزستان - دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی معروف به صندوق غیر مجاز وام خانگی قلندری - کلاه کج خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

در پی دستور رئیس کل دادگستری خوزستان به‌منظور تسریع در تعیین تکلیف پرونده‌هایی که شاکی زیادی دارند، دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز از صدور کیفرخواست پرونده کثیرالشاکی معروف به صندوق غیر مجاز وام خانگی قلندری- کلاه کج خبر داد.

محمد حسین زاده دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: این پرونده با شکایت ۱۷۹۳ نفر و با موضوع تحصیل وجوه کلان به‌صورت قبول سپرده اشخاص حقیقی منجر به حیف و میل اموال مردم مورد رسیدگی دادسرای رامهرمز قرار گرفت.

او ادامه داد: به لحاظ متواری بودن متهمان، کیفرخواست به‌صورت غیابی صادر و پرونده جهت رسیدگی و صدور رای به دادگاه کیفری یک استان ارسال شد.

وی گفت: پیش از این تصویر و مشخصات متهمان پرونده به تعداد شش نفر، جهت شناسایی و دستگیری آن‌ها از طریق خبرگزاری میزان منتشر شده بود که تلاش ضابطین قضایی جهت دستگیری متهمان، بی‌نتیجه ماند.

دادستان عمومی و انقلاب رامهرمز گفت: در پرونده‌های مشابه در دادسرای عمومی و انقلاب رامهرمز بخش عمده‌ای از مطالبات شکات به لحاظ همکاری متهمان در مرحله دادسرا و تحقیقات پرداخت شد لیکن در پرونده مذکور به جهت متواری بودن متهمان، این امر میسر نگردید و پرداخت طلب شکات منوط به صدور حکم قطعی دادگاه است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.