stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 445955
  • 05 شهریور 1401 - 21:26
1

بهره برداری از طرح اطفاء حریق اسکله های بنادر سه گانه آبادان

بهره برداری از طرح اطفاء حریق اسکله های بنادر سه گانه آبادان
خوزستان - شبکه اطفای حریق بنادر سه گانه آبادان با هدف افزایش سطح ایمنی شناورها و اموال عمومی همزمان با هفته دولت به بهره برداری رسید.
قلم | qalamna.ir :

کامبیز مالکی زاده مدیر بنادر و دریانوردی آبادان، در آیین افتتاح و بهره برداری از شبکه اطفاء حریق بنادر که با حضور امام جمعه آبادان، جلیل مختار نماینده مردم آبادان در مجلس و جمعی از مسئولان این شهرستان برگزار شد، یکی از مهمترین مسائل را افزایش امنیت شناورها و سواحل بنادر عنوان کرد و اظهار داشت: شبکه اطفای حریق بنادر سه گانه آبادان با هدف افزایش سطح ایمنی شناورها، اموال عمومی و کالاهای موجود در بنادر، با مبلغ ۳۸۵ میلیارد ریال از اعتبارات سازمان بنادر و دریانوردی به بهره برداری رسید.

وی افزود: این طرح شامل مانیتور های ثابت منطبق با بروزترین سیستم اطفاء حریق، با شعاع نهایی پرتاب ۴۰ متر و فشار ۱۰ بار است. 

مدیر بنادر و دریانوردی آبادان با بیان اینکه در بندر آبادان از ۱۲ اصله برج ، بندر چوئبده ۵ عدد و در بندر اروندکنار ۴ اصله برج اطفاء حریق بهره برداری شد گفت : طول شبکه لوله کشی شده آن ۶ کیلومتر و با سایز لوله های ۲۰۰ ، ۲۵۰ و ۱۶۰ میلیمتر با قدرت فشار ۱۶ بار  است.

مالکی زاده یاداور شد: تهیه و نصب  دستگاه پمپ آتشنشانی عمودی با دبی ۲۵۰ متر مکعب بر ساعت و قدرت موتور ۳۰۰۰ دور و توان KW ۱۱۰ همچنین مجهز به دیزل پمپ قوی جهت استفاده در زمان قطعی برق و جهت ارتقای سطح ایمنی به عنوان پدافند غیر عامل و همچنین  دسترسی سریع آسان به منابع نامحدود آب از طریق احداث ایستگاه پمپاژ در سه بندر می باشد.
جلیل مختار، نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی نیز  ضمن تقدیر از مسئولان سازمان بنادر و دریانوردی گفت: سازمان بنادر در  حوزه مسئولیت اجتماعی بخشی از جاده دسترسی و ورودی آبادان تا بندر آبادان را ترمیم کرده است که انتظار داریم فاز دوم آن هم آغاز شود.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.