stat counter
تاریخ : جمعه, ۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Friday, 26 April , 2024
  • کد خبر : 450752
  • 28 آبان 1401 - 20:37
1

آغاز فعالیت ۲۰ هزار جهادگر بسیجی برای محرومیت زدایی در خوزستان

آغاز فعالیت ۲۰ هزار جهادگر بسیجی برای محرومیت زدایی در خوزستان
خوزستان - مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر(عج) خوزستان گفت: ۲۰ هزار جهادگر بسیجی، در قالب ۷۰۰ گروه جهادی فعالیت محرومیت زدایی در سراسر خوزستان را آغاز کردند.
قلم | qalamna.ir :

سید اسلام موسوی مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان در حاشیه آغاز این رزمایش که روز شنبه در مجتمع ورزشی شهید تندگویان اهواز برگزار شد با اشاره به رسالت بسیج و جهادگران برای خدمت بی منت به مردم افزود: رزمایش جهادگران فاطمی۲، به منظور خدمت رسانی به مناطق محروم و جهاد مقابله با فقر با حضور اقشار بسیجیان و خدمتگزاران مردم آغاز شده است.

وی با بیان اینکه در این رزمایش ۷۰۰ گروه جهادی حضور و خدمت رسانی می کنند گفت: این جهادگران با تعداد ۲۰ هزار نفر، به مدت ۱۰ روز فعالیت‌ محرومیت‌زدایی، کمک مومنانه، آبرسانی، فرهنگی، خدمات پزشکی، اردوی جهادی عمرانی ساخت و ساز مسکن و تعمیر خانه نیازمندان، کشاورزی، واکسیناسیون دام و خدمات دامپزشکی، اهدای جهیزیه و غیره را انجام می‌دهند.

او ادامه داد: لشکر جهادگران فاطمی با حضور ۲۲ قشر از اقشار مختلف بسیج، از جمله بسیج پزشکی، دانش آموزی، مداحان، مهندسان و… و ۲۹ ناحیه مقاومت بسیج در سطح استان خدمات تخصصی و محرومیت زدایی را به جامعه هدف ارایه می‌کنند.

مسوول بسیج سازندگی سپاه ولیعصر (عج) خوزستان افزود: این رزمایش از امروز شنبه ۲۸ آبان با حضور پنج ناحیه مقاومت بسیج امام علی (ع)، ناحیه امام حسین (ع)، ناحیه کارون، باوی و حمیدیه و حضور ۲ هزار نفر جهادگر در اهواز، همزمان با سراسر خوزستان آغاز شد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.