stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 25 April , 2024
  • کد خبر : 450776
  • 29 آبان 1401 - 8:40
2

افزایش ظرفیت ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در بندر امام خمینی (ره)

افزایش ظرفیت ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب در بندر امام خمینی (ره)
خوزستان - مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) اظهار داشت: پمپ ۶ اینچ در ایستگاه پمپاژ ۷۰۰ دستگاه با تلاش نیرو‌های آبفا نصب شد.
قلم | qalamna.ir :

حسین خواجوی مدیر اداره آبفا بندر امام خمینی (ره) گفت: با وارد مدار شدن پمپ ۶ اینچ روی خط ۲۸۰ ظرفیت ایستگاه پمپاژ فاضلاب ۷۰۰ دستگاه افزایش یافت.

وی گفت: به منظور آمادگی این تلمبه خانه برای فصل بارش‌ها جدید، پمپ سوم وارد مدار بهره برداری قرار گرفت تا مشکلی برای شهروندان به وجود نیاید.

به گفته او هدف از افزایش ایستگاه پمپاژ فاضلاب منطقه ۷۰۰ دستگاه را کاهش هزینه‌ها، استفاده همزمان از ۲ پمپ در زمان بحران و استراحت دادن به پمپ‌ها در زمان عادی عنوان کرد.

به گفته این مقام مسئول طی تماس‌های مردمی از منطقه فاز ۴ با سامانه ۱۲۲ و پس از پیگیر‌های مسئول بهره برداری و توسعه فاضلاب بخصوص در موقع بارندگی و پس زدگی مکرر فاضلاب در آن منطقه، در دستور کار شبکه فاضلاب قرار گرفت.

خواجوی ادامه داد: با همکاری مسئول بهره برداری و توسعه فاضلاب و بنیاد مسکن از ساخت یک دستگاه منهول پمپ در عمق ۶ متر با اتصال سروصل و نصب پمپ ۶ اینچ ۱۵ کیلو وات، نصب تابلو برق در منطقه فاز ۴ که این عملیات بعد از ۴۸ ساعت تلاش بی وقفه به پایان رسید.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.