stat counter
تاریخ : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳ Friday, 29 March , 2024
  • کد خبر : 451147
  • 05 آذر 1401 - 13:35
0
استاندار خوزستان:

بسیج مایه آبرو، توسعه و سازندگی کشور است

بسیج مایه آبرو، توسعه و سازندگی کشور است
استاندار خوزستان با گرامی داشت پنجم آذر سالروز شکل گیری بسیج مستعضفان به فرمان امام راحل گفت: حضور بسیج مایه آبرو، افتخار، توسعه و سازندگی کشور شده است.
قلم | qalamna.ir :

صادق خلیلیان استاندار خوزستان در جمع بسیجیان استان خوزستان در سالن آیت الله خامنه‌ای مجتمع فجر اهواز افزود: اگر نهال بسیج در پنجم آذر ماه ۱۳۵۸ توسط امام خمینی(ره) غرس نمی‌شد ایران اسلامی در توفان توطئه‌های دشمن آسیب می‌دید.

وی با تجلیل از بسیج و بسیجیان که در طول ۴۳ سال خود را وقف انقلاب و کشور کرد و در همه صحنه ها حضوری فعال، آگاهانه و مسئولیت پذیر داشت افزود: بسیج درهشت سال دفاع مقدس و سازندگی پس از جنگ تحمیلی، درخشان ظاهر شد.

استاندار خوزستان به حضور فعالانه بسیج در جریان سیلاب ۱۳۹۸ و زلزله ۱۴۰۰ اندیکا و مقابله با ویروس کرونا اشاره کرد و افزود: هرجا بسیج وارد عرصه شده معنویت و تلاش مخلصانه ظهور و بروز کرد.

وی با بیان اینکه بسیج بخشی از پیکر ملت ایران بوده که روز به روز درحال پیشرفت و درخشندگی در عرصه های مختلف است افزود: ما قدر بسیج را می دانیم و به آن افتخار هم می‌کنیم.

نماینده عالی دولت در استان خوزستان افزود: فداکاری و حضور بسیجیان در صحنه، شوق پیروزی به کشور را به ارمغان آورده است.

انقلاب اسلامی، عزت را به ملت ایران برگرداند

استاندار خوزستان با تحلیل وقایع دوران ستمشاهی و دخالت بیگانگان به خصوص انگلیس و امریکا در همه عرصه های کشور و پایکوبی عزت و آبروی ملت ایران در آن دوران خفقان اظهار داشت: پیروزی انقلاب اسلامی عزت از دست رفته را به ملت ایران برگرداند.

خلیلیان با اشاره به پیشرفت ملت ایران پس از پیروزی انقلاب اسلامی در عرصه های فناوری هسته ای، پزشکی و سازندگی و متعاقب آن بهبود شاخص های توسعه در کشور اظهار داشت: اگر تحریم های ظالمانه و غیرقانونی امریکا نبود کشور با شتاب بیشتری به سمت توسعه حرکت می‌کرد.

وی با بیان اینکه ملت ایران با فداکاری و هوشیاری فرزندان خود، تحریم ها را خنثی و کم اثر کرده است افزود: با وجود همه فشارها ، ملت ایران با روحیه بسیجی همچنان در حال پیشرفت است.

استاندار خوزستان ابراز امیدواری کرد با وحدت، انسجام و دست در دست هم دادن، ایران اسلامی را با حضور جوانان بسیجی، آبادتر کرده و مشکلات را یکی پس از دیگری حل کنیم.

هفته بسیج از پنجم آذرماه مصادف با سالروز تاسیس بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) آغاز شده است.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.