stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 451319
  • 07 آذر 1401 - 20:30
3

هفته‌ای ۲ خیر در خوزستان برای ساخت یا تجهیز مدرسه اعلام آمادگی می‌کنند

هفته‌ای ۲ خیر در خوزستان برای ساخت یا تجهیز مدرسه اعلام آمادگی می‌کنند
خوزستان - رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان گفت: هفته‌ای به طور متوسط ۲ خیر در خوزستان برای کمک در امر ساخت و یا تجهیز مدرسه اعلام آمادگی می‌کنند.
قلم | qalamna.ir :

زیبا صالحپور رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در نشست مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان در محل سالن جلسات اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به اینکه خیران مدرسه ساز استان در کشور سرآمد هستند بیان کرد: ۸۰ درصد پروژه های مدرسه در حال ساخت در خوزستان با کمک خیران انجام می گیرد.

وی گفت: تکمیل پروژه های نیمه تمام از مهم ترین برنامه های اداره نوسازی مدارس خوزستان است به همین دلیل تلاش داشتیم تا خیران را در تکمیل پروژه های آموزشی هدایت کنیم. اولویت دیگر توسعه هنرستان ها و مدارس استثنایی بوده که در این مسیر نیز عملکرد خوبی را در خوزستان داشتیم و بیش از ۱۰ مدرسه استثنایی در چند سال اخیر با کمک خیران ساخته شده است.

صالحپور با بیان اینکه سه شهر بهبهان، دزفول و ماهشهر در کمک خیران در ساخت مدرسه پیشتاز هستند افزود: ۱۵ آذر امسال جشنواره خیران مدرسه ساز اهواز برگزار می شود و ۲۲ آذر امسال نیز جشنواره خیران مدرسه ساز خوزستان برگزار خواهد شد؛ این‌جشنواره ها برای تکریم خیران انجام می شود و زمینه ساز حضور خیران جدید است.

رئیس مجمع خیران مدرسه ساز خوزستان ادامه داد: جشنواره دیگر مربوط به خوزستانی های مقیم تهران است که در آن از این افراد برای کمک در امر مدرسه سازی دعوت می شود.

محمد سعیدی پور سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: برای جذب خیران نیاز به اعتماد سازی است. باید به نسبت کمکی که خیر انجام می دهد و انتظاراتی که از دولت دارند پروژه های مدرسه سازی را انجام داد.

وی ادامه داد: با کوتاه کردن عمر پروژه و کاهش هزینه ها می توان اعتماد سازی را برای خیران ایحاد کرد تا خیران برای حمایت از مدرسه سازی رغبت داشته باشند.

خوزستان در سال های اخیر رتبه برتر مدرسه سازی کشور را کسب کرده است.

 

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.