stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 451804
  • 16 آذر 1401 - 13:17
0

ورود ۳۰۰ هزار تُن نهاده دامی وارداتی از خوزستان به کشور

ورود ۳۰۰ هزار تُن نهاده دامی وارداتی از خوزستان به کشور
خوزستان - مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: پنج فروند کشتی حامل نهاده‌های دامی روز چهارشنبه در اسکله "فله‌بار" مجتمع بندری امام(ره) خمینی پهلو گرفتند.
قلم | qalamna.ir :

حمید بدوی مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: نهاده‌های دامی به وزن ۳۰۰هزار تُن شامل ذرت دانه‌ای و کنجاله از کشور برزیل است.

وی گفت: عملیات تخلیه محموله نهاده‌های دامی توسط دستگاه‌های مکنده شروع شده است، حمل مستقیم نهاده‌های دامی به مناطق مختلف کشور با استفاده از ناوگان حمل و نقل جاده‌ای برنامه‌ریزی شده است.

به گفته او برای حمل سریع نهاده‌های دامی صد‌ها دستگاه کامیون و کشنده از سراسر کشور به بندر امام خمینی گسیل شده است، در ۲ هفته اخیر با بسیج ناوگان حمل و نقل جاده‌ای، ۲۳۰هزار تُن نهاده‌های دامی از بندر امام خمینی به سایر نقاط کشور حمل شده است.

او گفت: تخلیه و حمل نهاده‌های دامی از انبار‌های بندر امام خمینی نیز بدون وقفه و به صورت شبانه روزی ادامه دارد.

مدیرکل پشتیبانی امور دام خوزستان گفت: فعالیت کامیون داران در بندر امام خمینی(ره) که قطب اصلی واردات نهاده‌های دامی و غلات مورد نیاز کشور محسوب می‌شود با وجود تبلیغات دروغین ادامه دارد.

این مقام مسئول گفت: کامیون داران بدون توجه به فراخوان‌های ضدانقلاب، همچنان در صف مقدم خدمت به کشور قرار دارند و فریب تبلیغات و جریان سازی رسانه‌ها و گروه‌های معاند را نخورده و نمی‌خورند، هم اکنون صد‌ها دستگاه کامیون در انتظار ورود به محوطه بندری امام خمینی هستند تا کالا‌های اساسی را به دورترین نقاط کشور حمل کنند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.