stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 452283
  • 23 آذر 1401 - 15:29
2

کشف ۱۰۱ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۷۷ نفر در خوزستان

کشف ۱۰۱ قبضه سلاح غیرمجاز و دستگیری ۷۷ نفر در خوزستان
خوزستان - فرمانده انتظامی خوزستان گفت: با اجرای طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز، ۱۰۱ قبضه اسلحه جنگی و شکاری غیرمجاز کشف شده و۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی دستگیر شدند.
قلم | qalamna.ir :

سردار سید محمد صالحی فرمانده انتظامی خوزستان گفت: برای ارتقای امنیت عمومی و سلب تحرک از مجرمان و قانون‌گریزان، طرح جمع‌آوری سلاح و مهمات غیرمجاز توسط پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فرماندهی انتظامی خوزستان به مدت ۴ روز به مرحله اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح مأموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی با همکاری سایر یگان‌های انتظامی در سراسر خوزستان با تسلط اطلاعاتی و اقدامات خاص پلیسی ۷۷ نفر از دارندگان سلاح غیرمجاز و عاملان تیراندازی را شناسایی و با هماهنگی مراجع قضائی در چندین عملیات مقتدرانه و منسجم دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی خوزستان تصریح کرد: از دستاوردهای این طرح ۱۰۱ قبضه انواع سلاح جنگی، شکاری و یک هزار و ۴۶۶ عدد انواع فشنگ کشف شد.

سردار صالحی با اشاره به اینکه متهمان بازداشت شده با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند، تاکید کرد: پلیس با دارندگان سلاح‌های غیرمجاز و عاملان تیراندازی برخورد جدی دارد و با این افراد هرگز مماشات نخواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.