stat counter
تاریخ : شنبه, ۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 27 April , 2024
  • کد خبر : 452451
  • 26 آذر 1401 - 14:52
5
سرپرست اداره‌کل نوسازی مدارس استان:

زیرساخت مدارس خوزستان دچار مشکل است

زیرساخت مدارس خوزستان دچار مشکل است
خوزستان - سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خوزستان در زیرساخت دچار مشکل است و امروزه سرانه فضای آموزشی آن زیر سرانه کشوری است که نشان می‌دهد در این بخش باید کار زیادی انجام داد.
قلم | qalamna.ir :

محمد سعیدی‌پور سرپرست اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان در بیست و چهارمین جشنواره خیرین مدرسه‌ساز خوزستان که امروز (۲۶ آذرماه) در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: بعد از سه سال وقفه در برگزاری جشنواره خیرین مدرسه‌ساز، امروز بیست و چهارمین دوره این جشنواره برگزار شد.

وی با بیان اینکه اداره‌کل نوسازی مدارس با توجه به وظایف خود در سه حوزه تامین فضا، تامین تجهیزات و فناوری فعالیت می‌کند، افزود: استان خوزستان متحمل مشکلات فراوانی در جنگ تحمیلی و سال‌های گذشته بوده است. خوزستان در زیرساخت دچار مشکل است و امروزه سرانه فضای آموزشی آن زیر سرانه کشوری است که نشان می‌دهد در این بخش باید کار زیادی انجام داد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: خیرین مدرسه ساز به عنوان یک رکن اصیل و یکی از شرکای اصلی ما در تامین تجهیزات و فضای آموزشی محسوب می‌شوند و همه دستگاه‌ها نیز باید در جهاد مدرسه‌سازی کمک کنند.

مسعود حمیدی‌نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان ضمن تقدیر از خیرین مدرسه‌ساز، گفت: در تاریخ دو نوع ثروتمند داریم، یکی قارون و یک حاتم طایی؛ قارون با آن همه ثروت اما خداوند او را درس عبرت کرد و حاتم طایی را به شکل دیگری نشان داد. همه خیرین مدرسه‌ساز از سلاله حاتم طایی هستند. خداوند ویژگی بخشندگی را به هر کسی اعطا نمی‌کند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.