stat counter
تاریخ : یکشنبه, ۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 28 April , 2024
  • کد خبر : 453837
  • 20 دی 1401 - 18:04
1

افزایش ۳۹ درصدی به کارگیری نیرو‌های جویای کار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)

افزایش ۳۹ درصدی به کارگیری نیرو‌های جویای کار در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره)
خوزستان - مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان در تشریح عملکرد ۹ ماهه این اداره کل در حوزه کار و خدمات اشتغال با اشاره به جذب ۸۰۷ نفر به طور مستقیم در شرکت‌های فعال در مجتمع بندری امام خمینی(ره) از رشد ۳۹ درصدی نسبت به پارسال خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

بهروز آقائی مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان اظهار داشت: با اجرای دقیق و مستمر قوانین مرتبط به حوزه کار و خدمات اشتغال، ضمن تعامل با شرکای تجاری، سرمایه‌گذاران و پیمانکاران و همچنین اجرای بخش‌نامه‌های اداری و بازاریابی این تعداد فرصت شغلی طی ۹ ماه گذشته ایجاد شده است.

وی با اشاره به انجام بازرسی‌ها و آموزش قوانین و مقررات اشتغال به ذینفعان توسط هیأت‌های رسیدگی به دعاوی این منطقه گفت: تعداد پرونده‌ها در بازه زمانی ۹ ماهه امسال نسبت به دوره مشابه در پارسال ۳۸ درصد کاهش داشته است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان ادامه داد: مجموعه‌ی این تمهیدات موجب افزایش حل دعاوی بر اساس سازش گردیده و زمینه‌ی امنیت شغلی کارگران را در این مجتمع بزرگ بندری فراهم کرده است.

این مقام مسئول گفت: باتوجه به ضرورت حفظ و صیانت از نیروی شاغل در کارگاه‌ها و شرکت‌های بخش خصوصی، قانون تطبیق کارگران مشمول قانون کار ویژه شرکت‌های مشمول مورد پیگیری و بررسی قرار گرفت.

آقایی در پایان گفت: اجرای طرح طبقه‌بندی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) به عنوان یک اولویت مورد توجه اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان قرار گرفته است و در همین راستا جلسات متعددی با شرکت‌های بزرگ فعال در این منطقه برگزار شده که زمینه را برای اجرای طرح مذکور را فراهم خواهد کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.