stat counter
تاریخ : سه شنبه, ۱۸ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Tuesday, 7 May , 2024
  • کد خبر : 454396
  • 29 دی 1401 - 23:03
0
معاون امداد جمعیت هلال احمر استان خوزستان:

امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان

امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان
خوزستان - این مقام مسئول از امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان خبر داد و گفت: با همکاری ستاد مدیریت بحران و شهرداری آبادان اقلام زیستی و بسته های خوراکی در میان خانواده های آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان توزیع شد.
قلم | qalamna.ir :

امیرعباس نجفی بابادی معاون امداد جمعیت هلال احمر استان خوزستان در حاشیه توزیع اقلام حمایتی به آسیب دیدگان ناشی از بارندگی اخیر آبادان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: با توجه به بارندگی اخیر در سطح استان خوزستان به ویژه شهر آبادان، امداد رسانی به خانواره های آسیب دیده متاثر از این بارندگی توسط عوامل امدادی و نجات گران جمعیت هلال احمر استان خوزستان و شعبه آبادان انجام شد.

معاون امداد جمعیت هلال احمر استان خوزستان، افزود: هم اکنون نیز در حال امدادرسانی به خانواده های ساکن در کوی ولیعصر(عج) آبادان(منازل دویستی ها) هستیم که اقلام زیستی و مواد خوراکی در اختیار خانوارهای آسیب دیده بارندگی قرار می گیرد.

این مقام مسئول از امدادرسانی به ۵۰ خانوار آسیب دیده ناشی از بارندگی در آبادان خبر داد و تصریح کرد: این اقلام شامل پتو، موکت، بخاری، بسته های خوراکی، برنج و … بود که در میان خانواده های آسیب دیده ناشی از بارندگی توزیع شد.

نجفی بابادی، به همراهی اعضای ستاد مدیریت بحران و شهرداری آبادان اشاره کرد و ابراز داشت: با همکاری بسیار خوب اعضای ستاد مدیریت بحران و شهرداری آبادان خوشبختانه توانستیم امدادرسانی مطلوب و مناسبی را به مردم حادثه دیده ارائه دهیم.

هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.