stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 2 May , 2024
  • کد خبر : 454522
  • 02 بهمن 1401 - 10:30
0

اجرای طرح همیاران امنیت در دزفول

اجرای طرح همیاران امنیت در دزفول
خوزستان - طرح همیاران امنیت(نگهبان محله) با حضور اعضای شورای تامین دزفول به صورت آزمایشی در این شهرستان آغاز شد.
قلم | qalamna.ir :

علی فرهمندپور فرماندار ویژه دزفول اظهار داشت: طرح نگهبان محله با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی‌بر این‌که ملت احتیاج دارد در محیط زندگی و کسب و کار خود از امنیت شهروندی برخوردار باشد، به‌طور جدی پیگیری شد.

این مقام مسئول ادامه داد: این طرح که با عنوان همیاران امنیت به مرحله اجرا رسیده است، علاوه‌بر کاهش جرم در سطح شهرستان، موجب اشتغال‌زایی برای جوانان نیز می‌شود.

به گفته او پس از ماه‌ها بررسی ابعاد مختلف این طرح به مدت سه ماه در یکی از مناطق شهر به‌صورت آزمایشی اجرا می‌شود و به مراتب مناطق تحت پوشش طرح همیاران امنیت افزایش خواهند یافت، علاوه بر همیاران، منازل و املاک اشخاص بیمه می‌شوند تا در صورت وقوع هرگونه اتفاق خسارت وارد شده پرداخت شود.

فرهمندپور گفت: نرم افزاری مخصوص برای طرح همیاران امنیت طراحی شده تا مردم همیارشب محله خود را شناسایی کنند و سایر امور خود از جمله زمان اسباب کشی و هرگونه اقدام مشابه را برای تامین امنیت بیشتر اطلاع دهند.

فرهمندپور در پایان گفت: تمامی همیاران این طرح گزینش شده‌اند و در مراحل بعد نیز شرکت‌های فعال در حوزه امنیت و حراست می‌توانند با تحت پوشش قراردادن محله‌های شهرستان مشارکت داشته باشند.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.