stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 455462
  • 17 بهمن 1401 - 21:17
3

بررسی مشکلات سه واحد صنعتی و تولیدی در خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری

بررسی مشکلات سه واحد صنعتی و تولیدی در خوزستان با حضور رئیس کل دادگستری
خوزستان - در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی خوزستان که با حضور رئیس کل دادگستری استان و اعضای ستاد برگزار شد، پرونده‌های سه واحد صنعتی و تولیدی مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات این واحدها صادر گردید.
قلم | qalamna.ir :

علی دهقانی رئیس کل دادگستری خوزستان با اشاره به ضرورت عمل به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال در راستای فرامین مقام معظم رهبری و تاکیدات رئیس قوه قضائیه، اظهار داشت: بررسی مشکلات حقوقی واحدهای صنعتی و تولیدی یکی از اقداماتی است که به کاهش نرخ بیکاری، توسعه استان و افزایش امنیت و آرامش جامعه کمک می‌کند و به عنوان یکی از اولویت‌های دستگاه قضایی در سند تحول قضایی لحاظ شده است.

وی تصریح کرد: طرح‌های اجرایی صنعتی باید در جهت توسعه استان باشد و از اجرای طرح‌های بدون مطالعه صحیح و بررسی دقیق علمی، کاربردی، زیست محیطی، اقتصادی و … که احتمال می‌رود به دلایل مختلف ناتمام بماند، پرهیز شود.

دهقانی در این جلسه بر تسریع امور از مجراهای قانونی، جلوگیری از تعطیلی واحدهای تولیدی و هدررفت تجهیزات این واحدها، افزایش تولید و اشتغال در استان تاکید و دستورات مقتضی را در جهت حمایت از واحدهای صنعتی و تولیدی استان صادر کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.