stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 46332
  • 20 فروردین 1399 - 22:43
1
معاون خدمات شهري شهرداری همدان اعلام کرد:

استمرار تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهر همدان

استمرار تعطیلی پارک‌ها و بوستان‌های شهر همدان
معاون خدمات شهري شهرداری همدان با اشاره به تعطیلی بوستان ها که تصمیم ملی و استانی برای جلوگیری از تجمعات است، گفت: مدت زمان بسته بودن بوستان ها و پارک های سطح شهر تا اطلاع بعدی تمدید شده است.
قلم | qalamna.ir :

خبرنگار قلم، وحید علی ضمیر ضمن درخواست از مردم برای در خانه ماندن و همکاری لازم با نیروهای شهرداری تصریح کرد: اینکه بسیاری از مردم در ایام شیوع ویروس کرونا با رعایت نکات بهداشتی در خانه مانده‌اند و شاید نیاز به تفریح داشته باشند؛ قابل‌درک است ولی این تصمیمات فقط به‌منظور حفظ سلامتی خود مردم است تا بتوانیم با کمک یکدیگر و قطع زنجیره انتقال این بیماری، از شیوع آن جلوگیری نماییم.

وی همچنین با تاکید بر استمرار انجام ضد عفونی معابر و تأسیسات شهری تا ریشه کن شدن شیوع ویروس کرونا، اظهار کرد: تمام سطح شهر، اماکن و مراکز عمومی، تأسیسات و مبلمان شهری تاکنون ضد عفونی شده و برخی از معابر پرخطر نیز ده ها بار گندزدایی شده است.

معاون خدمات شهری شهرداری همدان با اشاره به تعطیلی بوستان ها که تصمیم ملی و استانی برای جلوگیری از تجمعات است، گفت: مدت زمان بسته بودن بوستان ها و پارک های سطح شهر تا اطلاع بعدی تمدید شده است.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.