stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 1 August , 2024
  • کد خبر : 247878
  • 09 اسفند 1399 - 21:03
2
جانشین فرماندهی انتظامی استان اصفهان خبر داد؛

کشف ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک احتکار شده در اصفهان

کشف ۴۶ تُن مواد اولیه لاستیک احتکار شده در اصفهان
اصفهان_ جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف 46 تُن مواد اولیه لاستیک خودرو به ارزش 20 میلیارد ریال در عملیات ماموران این پلیس خبر داد.
قلم | qalamna.ir :

به نقل از پایگاه خبری پلیس، محمدرضا هاشمی‌فراظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه برنامه‌های مقابله‌ای خود با محتکران اقلام مورد نیاز و اساسی مردم در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالاهای احتکاری در انباری واقع در حاشیه شهر اصفهان موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان افزود: ماموران پس از انجام تحقیقات و اطمینان از درستی موضوع طی هماهنگی با مقام قضائی به محل اعزام و در بازرسی از آن ۴۶ تُن مواد اولیه خارجی لاستیک خودرو که از مدت‌ها قبل در انبار مذکور نگهداری شده بودند را کشف کردند.

وی با بیان اینکه ارزش این محموله مکشوفه برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۲۰ میلیارد ریال است، گفت: در استعلامات صورت گرفته مشخص شد، مشخصات انبار و موجودی آن در سامانه انبارهای اداره صنعت ، معدن و تجارت ثبت نشده و بنابراین جرم احتکار کالا محرز و برابر دستور مقام قضائی نسبت به پلمب انبار مذکور اقدام شد.

هاشمی‌فر از تشکیل پرونده و معرفی مالک کالاهای احتکاری به مرجع قضائی خبر داد و بیان کرد: برخورد با محتکران کالاهای اساسی و مورد نیاز جامعه به طور جدی از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان اصفهان دنبال می‌شود و از شهروندان نیز می‌خواهیم که در صورت مشاهده هرگونه اطلاعات و گزارشی در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا با متخلفان در اسرع وقت برخورد قانونی صورت گیرد.

انتهای پیام/

هشتگ: , , , , ,
  • منبع : فارس

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.