stat counter
تاریخ : شنبه, ۱۴ مهر , ۱۴۰۳ Saturday, 5 October , 2024
  • کد خبر : 122878
  • 24 اردیبهشت 1399 - 10:44
1

پورقاسمی: ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان سپاهان پرداخت شده

پورقاسمی: ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان سپاهان پرداخت شده
کاپیتان تیم هندبال سپاهان گفت: گفت: ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان سپاهان پرداخت شده است و این اطمینان را دارم که باشگاه سپاهان ۳۰ درصد باقیمانده را هم پرداخت می‌کند.
قلم | qalamna.ir :

سعید پورقاسمی ، در خصوص آمادگی خود برای فصل جدید لیگ برتر هندبال، اظهار کرد: زمانی که ویروس کرونا شیوع پیدا کرد فدراسیون هندبال با توجه به مقدور نبودن ادامه لیگ اعلام کرد تیم‌ها بر اساس ترتیب جدول، رتبه‌هایشان در لیگ مشخص می‌شود که در نتیجه چون تیم مس کرمان هیچ باختی نداشت و رتبه اول جدول را داشت به عنوان قهرمان اعلام شد، اما بین مقام‌های دوم، سوم و چهارم با توجه به ۵ بازی باقیمانده لیگ ابهاماتی بود که با توافق سرپرستان تیم‌ها، لیگ برتر طبق روال موجود در جدول به پایان رسید و سپاهان مقام چهارم لیگ را کسب کرد.

وی افزود: اگر لیگ ادامه پیدا می‌کرد این امکان وجود داشت که سپاهان دوم یا سوم شود چراکه تفاضل گل خوبی داشتیم و اکثر بازی‌های باقیمانده ما تقریباً آسان بود. به هر حال سلامت بازیکنان لیگ از هر چیز دیگری مهم‌تر است و امیدوارم امسال لیگ بهتری را پشت سر بگذاریم. همچنین امسال امکان برگزاری لیگ برتر با ۱۶ تیم وجود دارد.

کاپیتان تیم هندبال سپاهان در خصوص آمادگی جسمانی خود، گفت: تمریناتم را به شکل انفرادی انجام می‌دهم و کمتر از منزل خارج می‌شوم. البته هفته‌ای دو روز کوهنوردی می‌کنم و توان هوازی خود را در حد نرمال حفظ کرده‌ام، اما امکان انجام تمرینات قدرتی وجود ندارد چون تمام سالن‌های بدنسازی تعطیل است.

پورقاسمی با بیان اینکه قرارداد خود را با سپاهان تمدید می‌کنم، تصریح کرد: باشگاه سپاهان یک باشگاه حرفه‌ای است و سال‌ها در این تیم بازی کرده‌ام و از شرایط راضی بوده‌ام. البته باید نظر سپاهان را هم بدانم و اگر مشکل خاصی پیش نیاید و مورد قبول کادر فنی باشم با سپاهان تمدید می‌کنم.

وی افزود: لیگ برتر هندبال به احتمال قوی از نیمه دوم مرداد یا اوایل شهریور آغاز می‌شود، البته زمان آغاز لیگ به مهار ویروس کرونا هم بستگی دارد و اگر شرایط مساعد نباشد به احتمال زیاد لیگ برتر اواخر شهریور آغاز می‌شود.

کاپیتان تیم هندبال سپاهان با بیان اینکه شیوع ویروس کرونا روی آمادگی بازیکنان و ورزشکاران تأثیر منفی زیادی گذاشت، خاطرنشان کرد: در کوران مسابقات لیگ بودیم که این ویروس شیوع پیدا کرد و در وهله اول بازی‌های ما بدون تماشاگر برگزار و سپس لیگ تعطیل شد که این تعطیلی از نظر روحی و بدنی تأثیر منفی زیادی روی بازیکنان گذاشت.

پورقاسمی افزود: شرایط به گونه‌ای رقم خورد که امکان تمرین مؤثر هم از بازیکنان گرفته شد، برای مثال بنده از ۶ اسفند تا ۱۴ فروردین به طور کامل در منزل بودم و در فضای باز هیچ تمرینی نکردم و در منزل به تمرینات بدنی پرداختم، اما یک ورزشکار، نیاز به سالن مجهز دارد و از ۱۵ فروردین در مکان‌های خلوت به دویدن پرداختم. البته اعلام کرده بودند که بعد از عید احتمال ادامه لیگ برتر وجود دارد که خوشبختانه به فکر سلامت ورزشکاران بودند.

وی گفت: شرایط قرنطینه و نبود امکانات تمرینی مناسب اُفت بازیکنان و ورزشکاران را سبب شد و ۶۰ درصد آمادگی جسمانی آنان تقلیل یافت. ویروس کرونا به ورزش آسیب جدی وارد کرد که امیدواریم شرایط هر چه زودتر بهتر شود.

کاپیتان تیم هندبال سپاهان در پاسخ به این سؤال که تا چه زمانی به ورزش هندبال در سطح حرفه‌ای ادامه می‌دهد، اظهار کرد: هم‌اکنون ۳۳ سال دارم و تا جایی که از نظر بدنی و فنی شرایط آرمانی داشته باشم و بتوانم در اوج باشم به بازی ادامه می‌دهم و در زمان مناسب خداحافظی خواهم کرد.

پورقاسمی گفت: ۷۰ درصد قراردادهای بازیکنان سپاهان پرداخت شده است و این اطمینان را دارم که باشگاه سپاهان ۳۰ درصد باقیمانده را هم پرداخت می‌کند. البته قراردادهای بازیکنان هندبال با دیگر ورزش‌ها قابل مقایسه نیست و خیلی پایین‌تر است، اما امسال قراردادهای بازیکنان هندبال کمی بالاتر رفت.

هشتگ: , , , , , , , , , , , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.