stat counter
تاریخ : چهارشنبه, ۱۷ مرداد , ۱۴۰۳ Wednesday, 7 August , 2024
  • کد خبر : 476354
  • 22 تیر 1403 - 18:27
0

خدا به فریاد مردم و دین رسید!

خدا به فریاد مردم و دین رسید!
قلم | qalamna.ir :
شهاب‌الدین حائری‌شیرازی
به هر حال پس از سقوط هلی‌کوپتر رئیس‌جمهور، انتخابات زودهنگام برگزار شد و پزشکیان که از هر دو جمله‌اش یکی یا نهج‌البلاعه بود یا آیه قران، نماد تغییر و اسلام رحمانی شد و رئیس‌جمهور گردید. چه کسی باور می‌کرد دوسال پس از ناآرامی‌های موسوم به مهسا یکی از مدافعان مردم و معترضین به ریاست‌جمهوری برسد.
بی شک در این دوره سه ساله علاوه بر تورم و فقر بی سابقه، طیفی متحجر با ارائه قرائتی خاص و خشن از دین به صورت بی سابقه‌ای به جدا شدن و نفرت مردم خصوصا نسل جوان و نوجوان از دین دامن زدند. دولت پزشکیان امداد غیبی خدا بود برای ملتی که در فشار و تنگ‌دستی ملتمسانه از خالق خویش فرجی می طلبید.
خدا مهندس تقدیرات ماست به شرط آنکه در حد مقدور واکنش ضروری را داشته باشیم به قول معروف از تو حرکت از خدا برکت. ما مردم هر چه توانستیم نسبت به ظلمی که بر ما می‌شد تظلم‌خواهی کردیم.
ما مردم با ظلم همراه نشدیم از ظلم تبری جستیم.
اینها و غیر از این کارهایی بود که از ما می آمد و دریغ نکردیم، حال بایست همچنان در صحنه مطالبه گری باشیم تا ثمرات حضور و تحریم را بچینیم.
امروز که ویدئوی مهدی جمشیدی یار جلیلی را می‌دیدم که رفتارهای بدعت آمیز گشت ارشاد را به دین منسوب می‌کند، آهی کشیدم و گفتم خدا به فریاد دین هم رسید که در معرض نابودی بود در دارالعباده و ایمان ایران.

پاسخی قاطع

پاسخی قاطع به باند حقوق‌بگیر اینترنشنال «مراد ویسی، علی افشاری و …» پرپنچی، هوشنگ امیراحمدی و … + افراطیون داخلی که از پیروزی دکتر پزشکیان از عصبانیت و ناراحتی به حد سکته رسیده‌اند! درباره ادعای آرای قومیتی رییس‌جمهور منتخب.

زاکانی واقعا مدیری بااخلاق است!
عبدالرضا داوری
علیرضا زاکانی واقعا مدیری بااخلاق است. او با اینکه تا آخر در صحنه ماند، اجازه نداد که پزشکیان رئیس جمهور شود و خودش در انتخابات ١٨ تیر رئیس جمهور شد، با این حال پس از شکست دادن پزشکیان، فروتنانه به ملاقاتش رفت، از او دلجویی نمود و از پزشکیان برای حضور در کابینه تخیلی‌اش دعوت کرد!

محال ممکن است
جلیلی باید دریافته باشد با این ادبیات، این نگرش و این کاریزمای آمرانه اگر ۱۰۰ بار دیگر هم کاندیدای ریاست‌جمهوری که نه، حتی نامزد نمایندگی مجلس و شوراهای شهر شود همچون ۴ دوره‌ای که تاکنون نامزد شده و رای نیاورده، حتی با مشارکت حداقلی مردم در انتخابات نیز، محال ممکن است رای بیاورد!

کدام پشتوانه؟
 احمد زیدآبادی
سعید جلیلی از پشتوانۀ ۱۴ میلیون رأی برای خود سخن گفته است.
یکی از استان‌هایی که اکثریت آراء مردمِ آن نصیب آقای جلیلی شد، استان کرمان بود. در بارۀ نوع جمع‌آوری این آراء گزارش‌ها و حرف و حدیث‌هایی مطرح شده است که از آن می‌گذرم. اما برای آنکه در مورد گرایش واقعی مردم ایران امر بر آقای جلیلی خیلی مشتبه نشود، فقط همین را بگویم که او اگر از ۷۷۰ هزار نفری که در استان کرمان به او رأی دادند توانست فقط صدهزار نفر از آنها را در جهت حمایت از خود در یک استادیوم جمع کند، آنگاه حق با اوست. به خلافِ اصلاح‌طلب‌ها و اعتدالی‌ها و برخی دیگر از گرایش‌های سیاسی که امکان هیچ نوع فراخوان جمعی برای حمایت مردم از خود ندارند، آقای جلیلی و تیمش که برای انجام چنین کاری مانعی پیش روی خود ندارند!

نماینده سابق مجلس: تخلف‌هایی که دولتی‌ها در این دوره از انتخابات کردند بی‌سابقه بود
غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی
مدیر کل کمیته امداد امام یک استان که حاضر نشد از جلیلی دفاع کند و با اینها همکاری کند چند روز قبل از انتخابات عزل شد و کلیه امکانات کمیته امداد را بین روستاییان توزیع کردند!

افشاگری زنگنه درباره خیانت‌های جلیلی در ماجرای پرونده کرسنت!
زنگنه با بغض: چندین مدیر بخاطر پرونده کرسنت دق کردن و مردن!
زنگنه خطاب به جلیلی: ما کرمانشاه‌یی‌ها مثلی داریم که خدا دیرگیر است اما شیر‌گیره. جواب باید پس بدهید.
همه مرض‌های دنیا را سر من انداختید، اخه چرا؟ جز هدفم خدمت به ایران چیز دیگری بود؟
همه مشکلات بخاطر بی‌عملی شماست[جلیلی] شما نه جرات مذاکره دارید نه بلدین.
اگر میدانستم بعد از ۳۰ سال خدمت و ۴۵ سال خدمات به نظام این رفتار را با من میکردند پشت دستم را داغ می‌کردم اگر وارد دولت می‌شدم!

فتوت و جوانمردی پزشکیان

 عبدالرضا داوری
دکتر پزشکیان با حضور در منزل شهید رئیسی، با خانواده وی ملاقات و از خدمات رئیس دولت سیزدهم تقدیر کرد. وقتی می‌دانیم این ملاقات در شرایطی انجام شده که خانواده رئیسی از رقیب پزشکیان در انتخابات حمایت کرد، و پیروزی او را هم تبریک نگفت، به فتوت و جوانمردی پزشکیان بیشتر پی می‌بریم.
 

هشتگ: , , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.