stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 102832
  • 23 فروردین 1399 - 11:53
6

شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در شهرستان مُهر از ۶ نفر به ۹ نفر افزایش یافت

شمار مبتلایان به کووید-۱۹ در شهرستان مُهر از ۶ نفر به ۹ نفر افزایش یافت
رییس شبکه بهداشت و درمان مُهر هشدار داد: مردم شریف شهرستان مهر ماندن در خانه و رعایت فاصله اجتماعی برای قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا را بسیار جدی بگیرند
قلم | qalamna.ir :

 سید حسن خلیلی با اعلام خبر افزایش تعداد مبتلایان این شهرستان به ۹ نفر، گفت: افزایش تعداد مبتلایان در شهرستان مهر نمود اجرای دقیق روند بیماریابی توسط تیم های واکنش سریع این شهرستان است و مبتلایان جدید نیز از افرادی هستند که با بیماران در ارتباط بوده اند.

وی با اشاره مؤکّد بر اینکه بر اساس مصوبات شورای تأمین شهرستان مهر و ستاد مبارزه با کرونا، تنها منبع رسمی اخبار حوزه سلامت روابط عمومی بهداشت و درمان این شهرستان است، گفت: هیچگونه تعلل یا محافظه کاری در اعلام آمار مبتلایان نداریم و بایستی گزارش دهی بر اساس موازین قانونی باشد.

رییس شبکه بهداشت و درمان خاطر نشان کرد: افراد درگیر با بیماری کرونا شامل موارد “مشکوک”، “محتمل” و “مبتلا” هستند که در سطح شهرستان مهر به خوبی و کاملاً بر اساس پروتکل، حتی از افراد قرار گرفته در زنجیره ی سوم ارتباط با مبتلایان نیز نمونه برداری می شود.

وی ضمن قدردانی از همگرایی مثال زدنی مردم شهرستان مهر، عموم مردم را به آرامش و عدم توجه به اخبار کذب دعوت و تأکید کرد: جز با همکاری مردم غلبه بر بیماری کرونا میسّر نخواهد بود و به یمن این شب عزیز و با عنایت ویژه حضرت صاحب الزمان (عج) از این بحران عبور خواهیم کرد.

هشتگ: , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.