stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 9 May , 2024
  • کد خبر : 114733
  • 07 اردیبهشت 1399 - 12:35
1

آشنایی با پی جو مرجع یافتن کارگزاری‌های معتبر بورس

آشنایی با پی جو مرجع یافتن کارگزاری‌های معتبر بورس

یکی از مهم‌ترین مشکلات افراد یا شرکت‌هایی که می‌خواهند در بازار سهام بورس فعالیت کنند؛ انتخاب کارگزاری مناسب است. 

قلم | qalamna.ir :

بنابر اعلام پی جو، در این بین پی جو از جمله وبسایت‌هایی است که به شما در این زمینه کمک خواهد کرد. در ادامه توضیح بیشتری در مورد کارگزاری بورس در شیراز و وبسایت پی جو خواهیم داد.

تحولات بورس در سال‌های اخیر

تحولات بازار بورس در سال‌های گذشته سرشار از تغییرات مفید در جهت بازدهی بیشتر بوده است که البته تغییرات در سال گذشته یعنی ۹۸ به شدت پر بازده بوده. از ابتدای پارسال با بازده ۲۱۰ درصدی شاخص کل بورس تهران به خاطر تغییرذائقه سرمایه‌گزاران و سرازیر شدن نقدینگی به بازار سهام بورس اتفاق عظیمی بود که باعث رشد بی‌سابقه بازار و سهام‌های بورس شده است. وبسایت‌هایی مختلفی مانند پی جو بانک مشاغل برتر که در زمینه معرفی کارگزاری‌های خوش سابقه مشغول به فعالیت هستند نقش به سزایی دراین باره داشته‌اند پی جو این فرصت را به کارگزاری‌ها می‌دهد تا با معرفی خود راه را برای پیشرفت دو طرفه فراهم آورد.

چگونه کارگزاری بورس خود را انتخاب کنیم؟

 انتخاب کارگزاری مناسب یکی از مهم‌ترین نقاط مورد توجه در بورس می‌باشد برای همین لازم است تا در انتخاب آن با افراد با تجربه کافی مشورت کنیم. با توجه به تحولات اخیر در بورس ایران و تغییرات چند ساله گذشته در این بادی راه برای عموم مردم عادی (اشخاص حقیقی) که ممکن است وضع مالی مناسبی هم نداشته باشند هم باز شد و فرصتی شد تا با تکیه بر تفکر و تلاش خود برای پیشرفت در زندگی قدم بردارند. در بورس شیرازشرکت‌های  کارگزاری بورس مختلفی مشغول به فعالیت هستند که برای انتخاب کارگزاری معتبر از این بین نیاز به یک منبع و معرف معتبر است. وبسایت پی جو بهترین مرجعی است که شما برای این کار می‌توانید انتخاب کنید. شما می‌توانید برای بدست آوردن آدرس کارگزاری بورس در شیراز و همچنین انتخاب بهترین کارگزاری بورس در این شهر به پی جو مراجعه کنید وبسایت پی جو با توجه به سابقه کارگزاری‌ها و پرسنل متخصص آن‌ها سعی بر این دارد که بهترین گزینه را برای شما انتخاب کند.

آشنایی با کارگزاری‌های بورس شیراز از طریق سایت پی جو

با توجه به تعداد زیاد کارگزاری‌های موجود در بازار بورس انتخاب بهترین کارگزار بورس در شیراز که بتوان به راحتی به آن اعتماد کرد و سرمایه خود را در بورس به کار برد، نیازمند تجربه کافی در این زمینه است. وبسایت پی جو این توانایی را به شما می‌دهد که با انتخاب یک کارگزاری درست و مطمئن در مسیر بازدهی بیشتر در بازار بورس در شیراز قدم بگذارید. شما علاوه بر انتخاب کارگزاری خود می‌توانید اطلاعات پایه در زمینه بورس را در پی جو به راحتی بدست بیاورید. برای نمونه به چند مورد از کارگزاری بورس در معالی آباد شیراز می‌پردازیم که البته نیاز است برای اطلاع بیشتر سایت پی جو را مرجع اصلی خود قرار دهید.

· کارگزاری تامین سرمایه نوین: از جمله کارگزاری بورس شیراز می‌باشد که در سال ۸۴ مجوز خود را از سازمان بورس اوراق بهادار دریافت کرد. این کارگزاری با تلاش شبانه‌روزی کارکنان خود توانست در رتبه الف فعال در بازار سرمایه ایران ۱۲ شعبه و ۱۸ ایستگاه معاملاتی، ۵ تالار اختصاصی و سرمایه ثبت شده ۳۰ میلیارد ریال از کارگزاران پیشرو در کشور باشد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر از این کارگزاری به سایت پی جو مراجعه کنید.

· کارگزاری بورس آثل: این کارگزاری در سال ۱۳۸۷ مجوز خود را دریافت کرد که در سال ۹۳ گروه مالی انوار سهام دار عمده این کارگزاری شد.

· کارگزاری جهان سهم: این کارگزاری در سال ۷۴ تاسیس شد که مدیریت آن بر عهده آقای فرشید اردبیلیون جهانی از سابقه‌داران در زمینه بورس می‌باشد که در مسولیت‌های مختلف به عنوان ناظر معاملات و کارشناس بورس از اوایل انقلاب فعالیت کرده است.

· کارگزاری آتی ساز بازار: این کارگزاری در سال ۷۹ مجوز خود را دریافت کرد. ویژگی متمایز کننده این کارگزاری موسسان و کارکنان تحصیل کرده از جمله مدرسین دانشگاه و کارشناسان ارشد مالی می‌باشد که فعالیت خود را از همان سال ۷۹ آغاز کردند.

· کارگزاری بانک تجارت: این کارگزاری در تیرماه سال ۷۲ توسط عوامل بانک تجارت تاسیس شد و در همان سال نیز فعالیت خود را آغاز کرد.

· کارگزاری بانک ملت: کارگزاری بانک ملت فعالیت خود را در مهر ماه ۷۲ آغاز کرد. فعالیت این کارگزاری در واقع از آن یک شخص حقیقی بود که آن را در قالب یک شرکت ادامه داد.

· کارگزاری بانک رفاه کارگران: این کارگزاری در تاریخ ۸۴ نزد سازمان بورس و اوراق بهادار به ثبت رسید و در سال ۸۷ به عنوان کارگزار بند ۱۳ ماده یک قانون بازار قرار گرفت.

کارگزاری کالای خاورمیانه: این کارگزاری با سرمایه اولیه۳۰میلیارد ریال در سال ۸۸  فعالیت خود را آغاز کرد.

هدف از اعلان این کارگزاری ها تنها اشاره کوتاهی در جهت تعمیق بهتر بود شما برای اطلاعات بیشتر به پی جو مراجعه کنید یقینا پی جو  تمامی نیازهای شما را در مشاوره و انتخاب کارگزاری مناسب بر طرف می‌کند. پی جو مرجع مطمئن برای پیدا کردن کارگزاری مناسب.

انتهای رپرتاژ آگهی

هشتگ: , , , , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.