stat counter
تاریخ : پنج شنبه, ۲۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Thursday, 16 May , 2024
  • کد خبر : 117019
  • 10 اردیبهشت 1399 - 23:16
1
رئیس اتاق بازرگانی فارس: تصمیمات شورای عالی کار نباید سیاسی شود

تصمیمات شورای عالی کار نباید سیاسی شود

تصمیمات شورای عالی کار نباید سیاسی شود
رئیس اتاق بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی شیراز گفت: نباید تصمیمات شورای عالی کار در راستای افزایش حقوق کارگران سیاسی شود.
قلم | qalamna.ir :

قلم | qalamfarda.ir : جمال رازقی بعد از ظهر چهارشنبه در جلسه دیدار استاندار فارس با نمایندگان جامعه کارگری بیان کرد: در حوزه کار و کارگری در استان فارس شاهد بلوغ فکری در استان هستیم که این بلوغ در سایر نقاط کشور کمتر از میزانی است که در استان فارس شاهد بلوغ فکری هستیم.

وی تاکید کرد: یکی از ویژگی‌های فضای کاری استان فارس تعامل میان بخش‌های مختلف در راستای توسعه استان است.

رازقی با اشاره به تصمیمات شورای عالی کار در خصوص افزایش حقوق تاکید کرد: تصمیم‌هایی که در شورای عالی کار بر اساس تعیین دستمزد در سال ۹۹ گرفته شد نباید تحت تأثیر جریانات سیاسی باشد زیرا برخی از گروه‌های سیاسی به جان مردم افتاده‌اند و اجازه نمی‌دهند تولید در کشور رونق بگیرد.

او ادامه داد: اقتصاد ایران اکنون با دو مشکل تحریم و بیماری مواجه است این در حالی است که بایستی برای دوران پس از آمادگی کامل داشته باشیم زیرا شرایط اقتصادی پس از پایان یافتن کرونا بسیار متفاوت‌تر از دوران قبل از کرونا خواهد بود.

عضو شورای عالی کار تاکید کرد: برخی از فعالیت‌های اقتصادی که پیش از دوران کرونا در حال انجام بود دیگر هیچ توجیه اقتصادی ندارد و بایستی فعالیت‌های اقتصادی در دوران پسا کرونا هدفمند باشد و اگر اقدامی به فعالیت‌های اقتصادی می‌شود بایستی دارای توجیه اقتصادی باشد.

هشتگ: , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.