stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 132597
  • 17 خرداد 1399 - 1:14
3
تشدید نظارت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا

تشدید نظارت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا

تشدید نظارت ها برای پیشگیری از شیوع کرونا
نظارت بر اجرای دستورالعمل های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع کرونا در استان فارس تشدید می‌شود.
قلم | qalamna.ir :
عنایت الله رحیمی استاندار فارس در خصوص احتمال افزایش دوباره کرونا به علت رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی هشدار داد.
رییس ستاد پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا استان فارس گفت: برخلاف برخی گمانه زنی‌ها مبنی بر اینکه با گرم شدن هوا، بیماری کرونا کاهش می‌یابد، این موضوع محقق نشده و همچنان کرونا سلامتی هموطنان را تهدید می‌کند.
وی افزود: برداشتن قرنطینه‌ها و محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا مشروط به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی بوده و همچنان مورد تاکید است.
 
متاسفانه براساس مشاهدات و بررسی‌ها، رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی در برخی اماکن، مراکز خرید و تجمع به گونه‌ای است که نوعی غفلت و بی توجهی به موازین بهداشتی را نشان می‌دهد.
استاندار فارس گفت: نظارت بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی تشدید می‌شود و متصدیان در دستگاه‌های خدمات رسان اعم از شهرداری‌ها، حمل و نقل، صنوف، ادارات، بانک ها، مراکز خرید، اماکن تجمعی و رستوران‌ها ملزم به رعایت دقیق دستورالعمل های بهداشتی مربوط به هر صنف هستند و در صورت بی توجهی به علت تهدید سلامت عمومی مورد پیگرد دستگاه‌های بهداشتی و نظارتی قرار خواهند گرفت.
رحیمی تاکید کرد: فرمانداران، مدیران دستگاه‌های اجرایی و به طور ویژه دانشگاه علوم پزشکی ضمن نظارت دقیق و مستمر، با همکاری همه ارکان اجرایی، قضایی تا ریشه کنی کامل کرونا در پیشگیری و مقابله با این بیماری به طور جدی عمل کنند.
وی ضمن هشدار به متولیان گفت: سهل انگاری و بی توجهی به امر سلامت همگانی پذیرفتنی نیست و در این کار خستگی و رها کردن کار عواقب غیر قابل جبران دارد.
استاندار فارس گفت: از مردم درخواست می‌شود، مواظب سلامتی خود باشند و همچنان کرونا را به عنوان عامل بیماری و مرگ و میر جدی بگیرند.
هشتگ: , , , , , , , ,

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.