stat counter
تاریخ : دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 29 April , 2024
  • کد خبر : 134749
  • 22 خرداد 1399 - 12:46
2
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان:

محور اصفهان – اردستان به طور کامل از شهریورماه سال جاری زیربار ترافیک می‌رود

محور اصفهان – اردستان به طور کامل از شهریورماه سال جاری زیربار ترافیک می‌رود
رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه محور اصفهان – اردستان به طور کامل از شهریورماه سال جاری زیربار ترافیک می‌رود، گفت: مشکل تأمین اعتبار این پروژه از چالش‌های اصلی است و سعی مجموعه شهرستان این است که تا زمان اعلام شده پروژه به بهره‌برداری برسد.
قلم | qalamna.ir :

مجتبی پورشفیع، اظهار کرد: با توجه به کمبود اعتبارات، اکثر پروژه‌های راه‌سازی استان تعطیل بوده و از معدود پروژه‌های فعال، باند دوم محور اصفهان به اردستان است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون تنها پروژه راه فعال شهرستان محور اصفهان – اردستان است که پیمانکار در چهار نقطه مشغول فعالیت است، افزود: با تأکیدی که مسئولان شهرستان اردستان داشتند و علی‌رغم وضعیت بد اقتصادی کیلومتر ۲۳ تا ۴۰ این پروژه همچنان فعال است و بیش از ۹۰ درصد زیرسازی آن پیشرفت فیزیکی داشته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه آخرین برنامه‌ای که برای عملیات خاکی این محور اعلام شده کمتر از یک ماه آینده است و بلافاصله آماده آسفالت می‌شود، گفت: این قسمت به زودی آسفالت می‌شود و تا تکمیل نهایی آن هزینه‌ای بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال برای این پروژه هزینه می‌شود.

پورشفیع با بیان اینکه محور اصفهان – اردستان به طور کامل از شهریورماه سال جاری زیربار ترافیک می‌رود، خاطرنشان کرد: مشکل تأمین اعتبار این پروژه از چالش‌های اصلی است و سعی مجموعه شهرستان این است که تا زمان اعلام شده پروژه به بهره‌برداری برسد.

وی با بیان اینکه با بهره‌برداری از این مسیر، ۵.۶ کیلومتر طول مسیر اردستان به اصفهان کاهش پیدا می‌کند، گفت: همچنین ۳ نقطه از نقاط پر تصادف شهرستان و ۵ قوس خطرناک از محور حذف و با بهره‌برداری از این مسیر خطرناک‌ترین قسمت کل محور حذف می‌شود.

رئیس اداره راه و شهرسازی اردستان با بیان اینکه این پروژه از سال ۸۶ شروع شده و طی چند مرحله به مرحله آخر رسیده است، گفت: تکمیل و بهره‌برداری از باند دوم محور اردستان – اصفهان یکی از مطالبات اصلی مردم شهرستان است که امسال پس از ۱۳ سال محقق می‌شود.

هشتگ: , , ,
  • منبع : ایسنا

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : ۰
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.